1
Vraag
2
Reageer en help mee
Samira.ett

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gratis 12 maanden HBO Max vroegtijdig gestopt

Goedendag,

 

Ik heb gekozen voor de extra HBO max 12 maanden, helaas na 2 maanden kijkplezier is mij abonnement zomaar gestopt. Via de mail staat er dat ie op 9 april word verlengd, maar ik kan niet kijken. Ik heb dus nog 10 maanden tegoed.

 

Wat moet ik doen?

 

Vriendelijke groeten!  

50 Reacties 50
Niels232

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

En nog steeds geen reactie, of duidelijke uitleg... Zou het helpen als we stoppen met iedere maand betalen? 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1974Posts
  • 179Oplossingen
  • 1342Likes

Hi @FAH79 en @Niels232, het spijt me dat dit issue nog steeds speelt. We hebben de voorbeelden van jullie nogmaals onder de aandacht gebracht bij onze specialisten. Om jullie tegemoet te komen voor nu wil ik jullie 3 maanden een gratis zenderpakket aanbieden. Je hebt de keuze uit Film1, Ziggo Sport Totaal, TV Plus, Kids of ESPN. Daarnaast houden we jullie uiteraard op de hoogte als er updates zijn.

 

Dikkedikkie1

Level 7
  • 157Posts
  • 0Oplossingen
  • 70Likes

Zoethoudertjes,

 

Waarom geven jullie niet gewoon antwoord op gestelde vragen

Niels232

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

attent dat jullie dit aanbieden, maar aan de pakketten heb ik (persoonlijk) niet zo veel aan, vooral niet nu het voetbalseizoen zo goed als afgelopen is en Ziggo geen Formule1 meer heeft. 

 

Kunnen jullie mij niet een tegoed geven om 3 maanden HBO aan te schaffen via HBO zelf of ViaPlay? Ik wil graag series kijken van HBO of Formule1 kijken.

FAH79

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste Welmoed

 

Bedankt voor het tegemoet komen. Ik heb net met de service hotline gesproken en ze hebben een paket geactiveerd.

 

Toch wil ik nog een keer aankaarten dat ik al meer dan een Maand (4 weken) wacht op re-activering van HBO MAX (Ik wil weten hoe het verder gaat bij GoT). 

Zoals al laatste keer al gezegd zijn er klanten die al geholpen zijn met dit probleem maar dat is bij mij nog steeds niet het geval, wellicht hebben jullie een paar lessons learned van de vorige gevallen die helpen mijn probleem met HBO MAX sneller op te kunnen lossen.

 

Fijne namiddag,

FAH79

FAH79

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Wou opdit forum nogmaal aangeven dat mijn Probleem met HBO nog altijd niet gefixt is. Ik wacht inmiddels zo'n 2,5 maanden.

 

Florian

Il79

Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Ik al 6 maanden...🤣🤣🤣

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4536Posts
  • 597Oplossingen
  • 2274Likes

@Samira.ett HBO Max werkt inmiddels al een poos voor jou. Veel kijkplezier!

@FAH79 Zoals ik nu kan zien staat HBO Max bij jou sinds eind mei actief en zou je er gebruik van kunnen maken. Kun je dit bevestigen?

@Niels232 Bij jou staat HBO Max niet meer actief in jouw productoverzicht. Deze actie was nodig om het hele riedeltje weer van vooraf aan te beginnen. Gek genoeg is de gratis variant niet meer toe te voegen, iets wat ik nu voor het eerst zie. Dit zet ik binnen de organisatie voor je uit. Wil je in een privébericht aangeven welk e-mailadres je gebruikt voor HBO Max? Dan escaleer ik de situatie naar de juiste afdeling.

@Il79 Voor jou is de situatie helaas nog altijd onveranderd. Op dit moment zijn we afhankelijk van de oplossingspartijen. Sorry dat ik opnieuw vraag om je geduld.

FAH79

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Vincent Check! bij mij werkt het weer.

Pasi

Level 19
  • 10474Posts
  • 507Oplossingen
  • 5853Likes

@Vincent  schreef:

...
@FAH79Zoals ik nu kan zien staat HBO Max bij jou sinds eind mei actief en zou je er gebruik van kunnen maken. Kun je dit bevestigen?
...


Men zou toch mogen hopen/verwachten dat @FAH79 eerder een seintje heeft gehad, dat HBO Max voor hem/haar sinds eind mei weer te gebruiken is ! Want nu melden, wat ruim een maand geleden is veranderd, is wel 'iets' te laat !

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4536Posts
  • 597Oplossingen
  • 2274Likes

@Niels232 Voor jou heb ik helaas nog geen update. Zodra we meer weten komen we bij je in de lucht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic