In onze Ziggo omgeving staan geen facturen van 2022.
Is het mogelijk deze nog te mailen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Petra03 welkom op de Ziggo Community. Ik ben meteen gaan kijken wat ik hierin voor jou kan betekenen maar helaas hebben ook wij de facturen van het jaar 2022 niet meer inzichtelijk. Ik kan vanaf oktober 2023 nog opvragen, maar de periode voor die datum is niet meer beschikbaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Petra03 een Ziggo-moderator zal binnen enkele dagen reageren op je bericht. En zal voor je uitzoeken wat de mogelijkheden hierin zijn. Check in ieder geval alvast ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators.
Hoi @Petra03 welkom op de Ziggo Community. Ik ben meteen gaan kijken wat ik hierin voor jou kan betekenen maar helaas hebben ook wij de facturen van het jaar 2022 niet meer inzichtelijk. Ik kan vanaf oktober 2023 nog opvragen, maar de periode voor die datum is niet meer beschikbaar.
Hoi Judith,
Het is al geregeld.
Dank je wel!
U heeft volgens mij als bedrijf een bewaarplicht van 7 jaar.
@TV2 schreef:U heeft volgens mij als bedrijf een bewaarplicht van 7 jaar.
Volgens jou? Ok, dat kan, maar je twijfelt. Dus weet je het niet zeker. Zelf ga ik niet op zoek naar het antwoord.
Natuurlijk wist ik van de bewaarplicht. Ziggo moet niet zeggen dat de facturen niet inzichtelijk te krijgen zijn, maar dat het beleid is dat kopie facturen ouder dan 1 jaar niet meer verstrekt worden.
Dank voor de link met bevestiging van de bewaarplicht.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.