1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Petra03

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Graag ontvangen wij alle facturen van 2022

In onze Ziggo omgeving staan geen facturen van 2022.

Is het mogelijk deze nog te mailen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1496Posts
  • 155Oplossingen
  • 723Likes

Hoi @Petra03 welkom op de Ziggo Community. Ik ben meteen gaan kijken wat ik hierin voor jou kan betekenen maar helaas hebben ook wij de facturen van het jaar 2022 niet meer inzichtelijk. Ik kan vanaf oktober 2023 nog opvragen, maar de periode voor die datum is niet meer beschikbaar. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Pineapple

Level 16
  • 2014Posts
  • 191Oplossingen
  • 827Likes

Hoi @Petra03 een Ziggo-moderator zal binnen enkele dagen reageren op je bericht. En zal voor je uitzoeken wat de mogelijkheden hierin zijn. Check in ieder geval alvast ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1496Posts
  • 155Oplossingen
  • 723Likes

Hoi @Petra03 welkom op de Ziggo Community. Ik ben meteen gaan kijken wat ik hierin voor jou kan betekenen maar helaas hebben ook wij de facturen van het jaar 2022 niet meer inzichtelijk. Ik kan vanaf oktober 2023 nog opvragen, maar de periode voor die datum is niet meer beschikbaar. 

Petra03
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Judith,

Het is al geregeld.

Dank je wel!

TV2

Level 7
  • 147Posts
  • 10Oplossingen
  • 57Likes

U heeft volgens mij als bedrijf een bewaarplicht van 7 jaar.

Pineapple

Level 16
  • 2014Posts
  • 191Oplossingen
  • 827Likes

@TV2  schreef:

U heeft volgens mij als bedrijf een bewaarplicht van 7 jaar.

Volgens jou? Ok, dat kan, maar je twijfelt. Dus weet je het niet zeker. Zelf ga ik niet op zoek naar het antwoord. 

Pineapple

Level 16
  • 2014Posts
  • 191Oplossingen
  • 827Likes

Ik ben @Judith dan niet, maar fijn om te lezen dat je het via een andere weg hebt weten te regelen @Petra03😊

TV2

Level 7
  • 147Posts
  • 10Oplossingen
  • 57Likes

@Pineapple 

Natuurlijk wist ik van de bewaarplicht. Ziggo moet niet zeggen dat de facturen niet inzichtelijk te krijgen zijn, maar dat het beleid is dat kopie facturen ouder dan 1 jaar niet meer verstrekt worden.

@retep_ 

Dank voor de link met bevestiging van de bewaarplicht.