Vraag
Reacties
Oplossing
snorrebaard
Level 2

Graag ontvang ik de retourdoos

Beste Ziggo

Mijn abbo is beëindigd en ik wil graag de spullen retour sturen ,zou u mij een retoursdoos willen opsturen aub.

Hartelijk dank voor

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Hi @snorrebaard ,

Het bericht van het retour te sturen materiaal is nog onderweg, inclusief de retourdozen. Het gaat hierbij om de volgende drie apparaten;

• Smart Wifibooster 220C2F0B00275 
  • SmartWifi modem ABAP20870914 
  • Mediabox Next 226313432434

Als de apparatuur bij ons binnen is, krijg je een ontvangstbewijs. Lever dan de doos in bij een PostNL Servicepunt. Op post.nl/locatiewijzer vind je er eentje bij je in de buurt, net als de openingstijden. Bewaar het verzendbewijs van PostNL totdat je bericht krijgt van ontvangst. 

Bekijk in context

Uitgelicht
Carlien
Oud Community Moderator

Hi @snorrebaard!

Altijd handig om dan gelijk alles te regelen als je abonnement is opgezegd! Je krijgt automatisch retourdozen opgestuurd maar als je die niet hebt gekregen, kun je altijd thuis nog even kijken of je een doos hebt die je kunt gebruiken. 

Volg deze 5 stappen om het apparatuur terug te sturen! 

1. Stop de apparaten, de kabels en stekkers, de ophangbeugel en afstandsbediening allemaal samen in een stevige doos
  2. Schrijf het retouradres met antwoordnummer duidelijk op de doos of print het adreslabel en plak het op de doos
  3. Zet je naam, postcode en huisnummer onder 'afzender' op de doos
  4. Geef het pakket af bij een PostNL punt of een pakketbezorger
  5. Vraag om een verzendbewijs en bewaar dat tot je een bericht krijgt dat we het pakket hebben

Retouradres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Je kan onderstaande document eventueel ook uitprinten en op de dozen plakken: 

Wil je toch liever retourdozen? Laat het me dan even weten!

1 Kudos
8 Reacties 8
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @snorrebaard!

Altijd handig om dan gelijk alles te regelen als je abonnement is opgezegd! Je krijgt automatisch retourdozen opgestuurd maar als je die niet hebt gekregen, kun je altijd thuis nog even kijken of je een doos hebt die je kunt gebruiken. 

Volg deze 5 stappen om het apparatuur terug te sturen! 

1. Stop de apparaten, de kabels en stekkers, de ophangbeugel en afstandsbediening allemaal samen in een stevige doos
  2. Schrijf het retouradres met antwoordnummer duidelijk op de doos of print het adreslabel en plak het op de doos
  3. Zet je naam, postcode en huisnummer onder 'afzender' op de doos
  4. Geef het pakket af bij een PostNL punt of een pakketbezorger
  5. Vraag om een verzendbewijs en bewaar dat tot je een bericht krijgt dat we het pakket hebben

Retouradres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Je kan onderstaande document eventueel ook uitprinten en op de dozen plakken: 

Wil je toch liever retourdozen? Laat het me dan even weten!

snorrebaard
Level 2
Topicstarter

Ehhh ja ,ik vraag om een retour doos,dus graag ook even een schrijven wat er terug moet

0 Kudos
Buurman
Level 15

@snorrebaard  schreef:

Ehhh ja ,ik vraag om een retour doos,dus graag ook even een schrijven wat er terug moet

@snorrebaard  Dat staat allemaal hier keurig beschreven op deze pagina 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/terugsturen

Bert
Level 21
T.E.A.M.

@snorrebaard  schreef:

Als het goed is staat wat er retour moet, in de bevestigingsmail van het opzeggen.

0 Kudos
snorrebaard
Level 2
Topicstarter

Hoi Bert

Helaas geen mail gezien,ik doe dit uit mezelf .

ook 1 van de redenen ook dat ik weg ga bij ziggo .

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Hi @snorrebaard ,

Het bericht van het retour te sturen materiaal is nog onderweg, inclusief de retourdozen. Het gaat hierbij om de volgende drie apparaten;

• Smart Wifibooster 220C2F0B00275 
  • SmartWifi modem ABAP20870914 
  • Mediabox Next 226313432434

Als de apparatuur bij ons binnen is, krijg je een ontvangstbewijs. Lever dan de doos in bij een PostNL Servicepunt. Op post.nl/locatiewijzer vind je er eentje bij je in de buurt, net als de openingstijden. Bewaar het verzendbewijs van PostNL totdat je bericht krijgt van ontvangst.