Beste Ziggo
Mijn abbo is beëindigd en ik wil graag de spullen retour sturen ,zou u mij een retoursdoos willen opsturen aub.
Hartelijk dank voor
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @snorrebaard ,
Het bericht van het retour te sturen materiaal is nog onderweg, inclusief de retourdozen. Het gaat hierbij om de volgende drie apparaten;
Als de apparatuur bij ons binnen is, krijg je een ontvangstbewijs. Lever dan de doos in bij een PostNL Servicepunt. Op post.nl/locatiewijzer vind je er eentje bij je in de buurt, net als de openingstijden. Bewaar het verzendbewijs van PostNL totdat je bericht krijgt van ontvangst.
Hi @snorrebaard!
Altijd handig om dan gelijk alles te regelen als je abonnement is opgezegd! Je krijgt automatisch retourdozen opgestuurd maar als je die niet hebt gekregen, kun je altijd thuis nog even kijken of je een doos hebt die je kunt gebruiken.
Volg deze 5 stappen om het apparatuur terug te sturen!
Retouradres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Je kan onderstaande document eventueel ook uitprinten en op de dozen plakken:
Wil je toch liever retourdozen? Laat het me dan even weten!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @snorrebaard!
Altijd handig om dan gelijk alles te regelen als je abonnement is opgezegd! Je krijgt automatisch retourdozen opgestuurd maar als je die niet hebt gekregen, kun je altijd thuis nog even kijken of je een doos hebt die je kunt gebruiken.
Volg deze 5 stappen om het apparatuur terug te sturen!
Retouradres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Je kan onderstaande document eventueel ook uitprinten en op de dozen plakken:
Wil je toch liever retourdozen? Laat het me dan even weten!
Ehhh ja ,ik vraag om een retour doos,dus graag ook even een schrijven wat er terug moet
@snorrebaard schreef:Ehhh ja ,ik vraag om een retour doos,dus graag ook even een schrijven wat er terug moet
@snorrebaard Dat staat allemaal hier keurig beschreven op deze pagina
@snorrebaard schreef:
Ehhh ja ,ik vraag om een retour doos,dus graag ook even een schrijven wat er terug moet
Als het goed is staat wat er retour moet, in de bevestigingsmail van het opzeggen.
Hoi Bert
Helaas geen mail gezien,ik doe dit uit mezelf .
ook 1 van de redenen ook dat ik weg ga bij ziggo .
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @snorrebaard ,
Het bericht van het retour te sturen materiaal is nog onderweg, inclusief de retourdozen. Het gaat hierbij om de volgende drie apparaten;
Als de apparatuur bij ons binnen is, krijg je een ontvangstbewijs. Lever dan de doos in bij een PostNL Servicepunt. Op post.nl/locatiewijzer vind je er eentje bij je in de buurt, net als de openingstijden. Bewaar het verzendbewijs van PostNL totdat je bericht krijgt van ontvangst.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.