Uwe79

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Graag mijn abonnement aanpassen (werkt niet via Mijn Ziggo)

Volgens mijn recherche is dit een bekend probleem als ik een "oude" abonnement heb.

Ik had eigenlijk verwacht dat het juist in zo een situatie mogelijk zou moeten zijn het abonnement via Mijn Ziggo aan te passen ipv bellen met klantenservice of hier publiek om een wijziging te vragen.

Ik krijg hier de melding: "Hmm, we kunnen de pagina niet vinden ..."

Zou dan een van de lieve moderatoren hier iets voor mij kunnen betekenen ?

 

Graag had ik mijn abonnement verandert naar:

Internet Giga, Internet Only

Als het goed is staat mijn postcode en huisnummer nu in mijn profiel 🙂

Alvast bedankt

38 Reacties 38
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Biba1,

Zijn je wensen een beetje veranderd? Ik kan je abonnement aanpassen, echter kan ik je vanaf hier geen aanbod doen met korting. Je mag ons even bellen, mijn collega kijkt dan graag wat er mogelijk is. 

Biba1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Yes, dat is goed op welke telefoonnummer kan ik bellen? En komen er op blackfriday nog wat leuke deals jaarlijks? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
JPBTEW

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg ook de melding: "Hmm, we kunnen de pagina niet vinden ..."

Als ik vervolgens telefonisch contact zoek geven zij aan dat dit gewoon moet werken en dat ik mijn browser moet refreshen... Hoeveel ik ook refresh en gebruik maak van andere browsers probleem blijft bestaan.......... Hoe is dit probleem bij anderen opgelost?

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemorgen @JPBTEW! Welkom op de Ziggo Community! 

Erg jammer dat je en foutmelding krijgt als je iets wilt bestellen. Heb je dit sinds kort? Heb je de geschiedenis ook al verwijderd van de browser? 
 

JPBTEW

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Maud,

 

dank voor je reactie! Dit probleem doet zich al enkele maanden voor. Ik heb alles wat in mijn bereik ligt geprobeerd. Diverse browsers op tablets, telefoons, laptops, pc's maar ook op verschillende besturingssystemen geprobeerd. Ook via de ziggo app.. werkt helaas allemaal niet.

Ik snap dat je ook via de telefoon je abo kan wijzigen maar daar verhelp je het probleem van het niet online in kunnen kijken van je abonnement niet. 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Super dat je al zoveel hebt geprobeerd. Dan zijn wij nu aan zet. Dit is wel een bekend probleem en we kunnen het verhelpen door hier iets te bestellen in het systeem, dan zou het vervolgens voor jou ook mogelijk moeten zijn. Had je een idee van iets wat je wilde aanpassen? Dan zou ik dat hier alvast voor je kunnen doen. 

JPBTEW

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, Ik ervaar problemen met de Ci++ kaart in mijn Sony tv. Nu wilde ik graag kijken of ik met mijn huidige abonnement de media next kan krijgen, dan kan ik ook in 4k kijken. Ik hoor graag van u. 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@JPBTEW, Ah duidelijk! Wat is er precies aan de hand met je CI+ module? We kunnen je abonnement wel omzetten naar een pakket met de Next. Ik heb het even voor je bekeken. Je zou dan over kunnen naar het Internet Complete en Tv Complete Next pakket van € 71,- per maand. Ook kunnen we vast bellen daar nog uit halen, dan is het pakket € 68,50. Je hebt hierbij nog een Safe Online pakket van € 3,95, dus dan kom je uit op € 72,45 (of in het eerste geval op € 74,95). Bij de Next zit wel een jaar contract. Ik hoor het graag als ik dit voor je kan aanpassen. 

Biba1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Yes, ik heb zojuist geprobeerd te bellen alleen lukt dat niet. Ik zou graag mijn abonnement willen aanpassen naar Internet Only 'Complete'  van 52,95 kan dat geregeld worden?

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Biba1, dat is mogelijk! Dit pakket heeft ook geen Ziggo Go, daar ben je je van bewust? Zo ja, dan ga ik het aanpassen.

Biba1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Yes! Dat is goed krijg ik hier nog een bevestiging van op de mail? En vanaf wanneer gaat het in?

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Biba1, je hebt momenteel een interne en tv start abonnement, klopt dat? Even voor de zekerheid, zodat het wel goed gaat!

Biba1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Yes dat klopt! die wil ik graag overzetten naar internet Only complete. De telefoon abonnement mag ook stopgezet worden dus ik wil enkel de internet only complete houden voor 52,95.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

In orde gemaakt! Je krijgt hier nog een bevestiging van 🙂 Gaat in per 1 december!

Biba1

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nou dat is fijn bedankt voor je medewerking!

 

JPBTEW

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het probleem met de CI+ module ligt bij Sony, is bij de laatste tv update wel beter geworden maar deze loopt nog steeds af en toe vast....   Vast bellen gebruik ik inderdaad niet meer, deze mag eraf. Safe online gebruik ik wel en wil ik dan ook houden. Ik betaal nu € 70,40 en zal met de wijziging naar de mediabox next 4K dan op  €72,45 uitkomen? Als hier verder geen extra kosten bijkomen ga ik akkoord.

JPBTEW

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Maud Heeft u nog gegevens van mij nodig om dit in orde te maken of moet ik even geduld hebben? Krijg ik bij een jaarcontract dan ook de aanbieding van 6 maanden voor 29,95 p.m. zoals op jullie website staat vermeld? (Wifipods heb ik niet nodig.... ) 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@JPBTEW, ah fijn dat je in ieder geval weet waar het probleem ligt. Hopelijk wordt dat ook snel opgelost 🙂 
Ja, je abonnement zou dan € 72,45 gaan kosten per maand. Helaas kan ik je geen korting aanbieden, het jaar contract hoort bij de Next. 
Als je wil dat ik het in orde maakt zoals hier staat beschreven, dan hoor ik het graag, ook zonder de korting. 

Uitgelicht topic