1
Vraag
2
Reacties
Oetgrunn37

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Glasvezel bij Ziggo

Hallo, 

We worden al een tijd dood gegooid met aanbiedingen van Delta Glasvezel, dat ze animo zoeken voor Glasvezel. Nu is dat er blijkbaar door en gaan die beginnen met aanleggen van glasvezel. 

 

Dit zal volgens hun planning in November dit jaar beginnen. 

 

Nu kan ik bij hun op de site vergelijken en daar staan jullie niet tussen. Ik ben zodanig tevreden dat ik eigenlijk wel klant wil blijven bij Ziggo. 

 

Nu is mijn vraag natuurlijk, als ik bij jullie een glasvezel abonnement afsluit, legt Delta dan de glasvezel wel aan. Of doen jullie dat? wat zijn de kosten en krijg ik dan een nieuwe modem en moet ik alle bekabeling in huis weer aanpassen?? 

 

Hoor graag van u Groet 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

U kunt enkel uit de genoemde providers kiezen omdat Ziggo een eigen netwerk heeft, heeft u geen behoefte aan glasvezel kunt u alles negeren. Wordt er aangeboden de vezel zonder kosten naar binnen te brengen kunt daar ja tegen zeggen. Dat kan geen kwaad maar Ziggo zal niet via die vezel gaan leveren.

 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Ziggo levert via coax en blijft dat doen.

Dit glasvezel van Delta gaat dus geheel buiten ziggo om.

 

Lees deze topics voor meer info, dit is al zeeeer vaak behandeld.

Zoeken - Ziggo Community

 

 

Glasvezel internet » Ga voor snel internet van Ziggo

Van onze datacenters tot de straatkast ligt glasvezel. Glasvezel is ideaal voor het afleggen van grote afstanden en het tegelijkertijd versturen van veel data. Van de straatkast tot je huis kiezen we voor kabel, de bewezen en betrouwbare techniek die op dit moment al naar de meeste huizen in Nederland ligt. Dankzij slimme software kunnen we steeds meer data versturen over dezelfde kabels. Dit maakt dat de vertrouwde kabel nog tot in de verre toekomst geschikt is voor stabiel en snel internet.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

U kunt enkel uit de genoemde providers kiezen omdat Ziggo een eigen netwerk heeft, heeft u geen behoefte aan glasvezel kunt u alles negeren. Wordt er aangeboden de vezel zonder kosten naar binnen te brengen kunt daar ja tegen zeggen. Dat kan geen kwaad maar Ziggo zal niet via die vezel gaan leveren.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic