1
Vraag
2
Reacties
TjerkVisser

Level 6
  • 112Posts
  • 4Oplossingen
  • 37Likes

Gewoon je hele abonnement weg

Dan stap je over van particulier naar Zakelijk. Je geeft nog aan dat je absoluut geen downtime wil. Resultaat. Ik zit al 4,5 uur zonder TV Internet en Telefoon omdat er een "foutje" gemaakt was.

Dan wordt er door een klantenservice medewerker ook nog beweerd dat een abonnement nooit zomaar helemaal plat gaat. Dus het zal wel aan mijn netwerk liggen.🤬

 

Zowel mijn particuliere als zakelijke abonnement zijn volledig foetsie. Ben ik boos? Dat is een understatement. Ik ben furieus.

Ik heb nog nooit zo'n slechte behandeling gekregen. Zeker niet als notabene "nieuwe zakelijke klant.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TjerkVisser
Topicstarter
Level 6
  • 112Posts
  • 4Oplossingen
  • 37Likes

@HBO Fan Ja, de boel is weer aan de praat maar het heeft heel wat voeten in aarde gehad en vele telefoontjes.

Gelukkig maak ik dat niet iedere dag mee, niet goed voor je gemoedsrust.

 

Fijn weekend.

Bekijk in context

7 Reacties 7
HBO Fan

Level 12
  • 729Posts
  • 9Oplossingen
  • 565Likes

Sterkte 😶, snap je frustraties... zeker als je ook nog eens zakelijk afhankelijk bent van een goede verbinding naar de buitenwereld. Zeker nu we nog in corona-maatregel-tijdperk zitten.

Mag hopen dat je prioriteit krijgt

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@TjerkVisser Dit is vooral een consumentenforum.

Ziggo moderators kunnen niet in alle zakelijke systemen en daar acties uitvoeren.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5737Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Hey TjerkVisser, 

Ik heb net in je andere topic een reactie geplaatst. 

RobertBerends

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

is te zot voor woorden. 
service werkt niet naar behoren. 
nu bellen over 6 dagen monteur pffff 

is frustrerend 

TjerkVisser
Topicstarter
Level 6
  • 112Posts
  • 4Oplossingen
  • 37Likes

Dank voor je bundel uitbreiding @Mariska .

Alleen heb ik er weinig aan binnen bedraad netwerk.

Vanavond nog verscheidene malen gebeld met klantenservice. Modem is verbonden. Maar geen internet.

NEXT boxen krijgen ook geen verbinding. Blijven staan op de zenders worden geinstalleerd.

Gek genoeg zijn mijn oude CI modules met smartcards wel geactiveerd.Deze zijn echter niet zichtbaar in mijn klantenomgeving.

Daar blijft ook mijn internet greyed out staan.

Screenshot_20210603-213221_Chrome.jpg

Kortom, het is een grote puinhoop en ik heb er weinig fiducie in dat het vannacht allemaal goed komt zoals vaak is beweerd.

HBO Fan

Level 12
  • 729Posts
  • 9Oplossingen
  • 565Likes

Hallo @TjerkVisser  inmiddels alles wel aan de praat gekregen met de support afdelingen?

TjerkVisser
Topicstarter
Level 6
  • 112Posts
  • 4Oplossingen
  • 37Likes

@HBO Fan Ja, de boel is weer aan de praat maar het heeft heel wat voeten in aarde gehad en vele telefoontjes.

Gelukkig maak ik dat niet iedere dag mee, niet goed voor je gemoedsrust.

 

Fijn weekend.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic