FF

Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Gewijzigd abonnement nog steeds niet actief

Ik heb voor mijn vader het abonnement gewijzigd op 25 juni naar internet complete / tv max.

Deze zou ingaan op 28 juni.

Mediabox next correct aangesloten op 28 juni deze gaf vanaf het begin de code cs1011 abonnement wordt niet herkent aan....dit is al 35 dagen het geval (3 AUGUSTUS  VANDAAG ).

Ik heb in mijn ziggo gekeken en daar staat bij producten nog steeds internet start / tv start...dit staat er ook al 5 weken zo.

Ook de mediabox next is in mijn ziggo niet zichtbaar ... dit is ook al 5 weken zo.

Ook heb ik de afgelopen  5 weken regelmatig gebeld met ziggo.

Vandaag 3 augustus ... alles nog hetzelfde ..... dit kan echt niet...

 

18 Reacties 18
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @FF 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.

Heel vervelend als dingen verkeerd gaan. Als je zorgt dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan kan een Ziggo-moderator je gegevens inzien. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

 

 

FF
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hoi... ok thnx....heb het ingevuld....van mij en van mijn vader staat er ook bij tussen haakjes

Want het gaat over mijn vader zijn gegevens....abonnement...bestelling....

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @FF

Bedankt voor het invullen van je gegevens! 35 dagen duurt wel heel lang en daar moet echt verandering in komen. Laten we dit snel gaan uitzoeken. 

Is het mogelijk om het serienummer van je Mediabox Next in te vullen in je profiel? Dan ga ik hier aan de slag! Laat je het weten als het in je profiel staat? 

FF
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hallo Maud,

 

Ik heb        CA ID      ingevuld achter de postcode van mijn vader

FF
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hallo Maud,

 

Ik heb        CA ID      ingevuld achter de postcode van mijn vader

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@FF ik haak even aan, ik zie dat onze collega dit voor verdere actie heeft uitgezet bij de afdeling in kwestie.

We wachten dus af, wordt vervolgt! 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @FF

 

Ik vind het erg spijtig dat je al zolang bezig bent. Zover ik kan zien, heb je er ook al best wel vaak contact over gehad, via meerdere wegen.

Zoals zaterdag ook is vermeld, zijn ze bij onze afdeling incidenten inmiddels druk bezig met deze kwestie. Ik hoop dan ook dat ik eind deze week beter nieuws voor je heb.

FF
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Jamyla....stand vandaag 9 aug...nog steeds hetzelfde...ik hoop ook dat het nu snel wordt opgelost...alvast bedankt.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@FF ik haak even aan, aangezien ik ook diverse berichten hierover voorbij zie komen. Het is nog steeds in onderzoek. Dat klinkt wat afgezaagd, maar zo bedoel ik het niet!

Wordt vervolgt! 

FF
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Nu is alles goed aangepast in producten....maar mijn vader kreeg gisteren een nieuwe mediabox next....terwijl die thuis al een mediabox next had en een extra mini....ingelogd bij mijn ziggo bij mijn vader... daar was de nieuwe zichtbaar maar de oude en de extra mini niet...dus ging ik er vanuit dat de nieuwe het doet en de oude en de extra mini niet, ik naar mijn vader gereden om te kijken en idd zoals ik had gedacht....de nieuwe doet het...de oude en extra mini niet ....dus ik laat de nieuwe mediabox next nu aangesloten...de oude weggezet...als jullie nu de extra mini in mijn ziggo registreren/activeren zodat die het doet ..is het opgelost....

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Dat is gek, @FF. We gaan de goede kant op, maar zijn er dus nog niet helemaal. Ik zie op het klantnummer 2 mediaboxen Next actief. Namelijk een hoofdbox met nummer 682 op het eind en een extra box met 427 op het eind. Is 1 van deze boxen degene die nu werkt? 

 

FF
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Lycke....682 die doet het en is zichtbaar in mijn ziggo......427 doet het niet en is niet zichtbaar in mijn ziggo...

dat was de stand vanmiddag circa 12:30 bij mijn vader ....ben daarna bij mijn vader vetrokken naar een afspraak

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ah, ik kreeg om 13:11 een mail met de tekst dat alles nu goed zou moeten staan. Dus ik denk dat het elkaar dan net gemist heeft. Denk dat het nu goed moet zijn! 

FF
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Misschien nog even dit bij 427 gaat aan menu en kan viaplay kijken.....maar geen tv geen abonnement  ned1. ned2 ect alle zenders

FF
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Lycke....heb op afstand ff op ziggo go tv  gekeken ...en daar staan er nu idd 2 in....ga dat bij mijn vader thuis nog eens bekijken en proberen of ze het alle 2 doen .... Bedankt....

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Is het intussen gelukt @FF ? 🙂 

FF
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Eindelijk doet alles het  abonnement , next, extra mini.... dat is dus opgelost... maar zag in het weekend de laatste 2 facturen van mijn vader...die kloppen volgens mij niet...teveel betaald...

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super fijn dat het nu werkt, @FF. Wat betreft de facturen raad ik je aan om even de volgende factuur in de gaten te houden. Als er inderdaad teveel is betaald, zal dat op de volgende factuur gecorrigeerd moeten worden. Je kunt altijd in Mijn Ziggo even de specificatie van de factuur bekijken om te zien wat er voor die maand in rekening is gebracht. 

 

Als er dan nog vragen over zijn, kun je altijd even een berichtje sturen! 

Uitgelicht topic