Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
VFRKlein
Level 2

Genexis glasvezel

Mijn ouders gaan verhuizen en nu hebben ze dit in de meterkast zitten (zie foto) Als ze hun bestaande abonnement nu overzetten naar het nieuwe adres kan ik dan hier een modem van ziggo aansluiten of moet ik er heel wat anders aanzetten ?

Genexis.jpg

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
26 Reacties 26
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

dat klopt in Edam-Volendam is wel glasvezel maar dan staat denk wel op het kastje een Ziggo logo

0 Kudos
Gio2903
Level 17

nee, want de glasvezel is van de gemeente, ziet er zo uit:

Schermafbeelding 2025-06-02 215032.png

dus zoals die van kpn, alleen dan met een sticker van de gemeente

Schermafbeelding 2025-06-02 215143.png

doet er verder ook niet echt toe betreft dit topic lijkt me

UsenetA
Level 5

@Gio2903  schreef:

als je iemand per se wil verbeteren verwacht ik wel het hele lijstje waar ziggo over glasvezel levert..

Waarom verbeteren? Ik vul aan. Wel positief blijven en niet gelijk negatief bejegenen.

Je kunt ook zelf het goede voorbeeld geven als je andereen - schijnbaar - zo nodig de les wil lezen.

Gio2903
Level 17

Over het algemeen levert ziggo over coax, jij komt vervolgens met het edam-volendam verhaal als "aanvulling" die er niet toe doet. er zijn nog veel meer projecten, vanuit ziggo zelf betreft glasvezel. Maar ik zal het hierbij laten hoor 😉

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi all, 
We zien dat de discussie nu verschuift naar details van de specifieke situatie in Volendam-Edam. Hier is de topicstarter niet mee geholpen. Laten we zorgen dat we reageren op het onderwerp van de topicstarter. Wil je discussiëren buiten deze vraag, start dan gerust een eigen topic. 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi, we hebben de reacties die ná het eerdere bericht van Rikst geplaatst zijn moeten verwijderen omdat deze wederom off-topic zijn en niets bijdragen aan het onderwerp zelf. 

0 Kudos
VFRKlein
Level 2
Topicstarter

Dank allen voor de antwoorden ik zal voor mijn ouders een monteur erbij vragen dan gaat het vast allemaal goed komen 

Voor mij is het nu wel opgelost en ik laat wel weten of het glasvezel is geworden of coax 👍