Geleende TP-Link Deco M4 -> verpakking?

Ik heb onlangs de TP-link Deco M4 besteld en ik leen deze voor 2,50 per maand. Deze zal dus ooit terug moeten naar Ziggo neem ik aan? (of mag je deze houden als je de kostprijs van 100 euro hebt afbetaald?). 

Er vanuit gaande dat ie ooit terug moet, moet ik dan de originele verpakking bewaren? Dit is nl. best een grote doos.

Alvast bedankt voor de reactie!

RickNL
Gedreven Liefhebber
  • 35Reacties
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
10 Reacties 10

Hoi @RickNL 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Wat leuk dat je een Deco M4 leent bij Ziggo. Maar wat je al vermoede, je moet hem ooit een keer terug sturen. Zodra jij er mee wil stoppen dan moet deze Deco M4 weer terug naar Ziggo en hoef je niet meer te betalen. Je mag hem dus ook niet houden als je bij het originele koop bedrag bent, dan had je hem nu direct moeten kopen en niet moeten huren. Het is een afweging die je hebt gemaakt 🙂

Yes, je moet de originele verpakking bewaren en daarin kan die weer terug als je het niet meer wenst te huren. Je hebt vast wel een zolder of een plekje om de doos te verstoppen 😉

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10638Reacties
  • 518Oplossingen
  • 2410Likes

Het is geen Huurkoop of afbetalingsregeling! Het is wezenlijk gezien geen lenen. Het is puur huren, na zeg 40 maanden heb je de €100,00 betaald ook daarna zal je die € 2,50 blijven betalen.

De doos is vast plat te maken, moeten bewaren dat denk ik niet geen idee of dat zo wordt benoemd, het is wel zo handig.

RoWi.
Expert
Expert
  • 4527Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1095Likes

Ok thanks, dan probeer ik die doos wel ergens te bewaren 😉

en ik ben me er idd van bewust dat het geen afbetalingsregeling is. Het lenen leek me wel handig, omdat ik niet zeker wist of dit systeem geschikt was voor mijn situatie. Dan kon ik het altijd terugsturen. Het bevalt goed en 2,50 per maand merk je natuurlijk niet echt. Als je de volledige 100 betaald hebt ben je bijna 3,5 jaar verder. Goed moment om dan weer iets nieuws aan te schaffen wat dan weer beter/sneller is 😉

Wat alleen niet zo moet zijn is als ik straks die doos kwijt ben dat ik alsnog die 100 euro moet betalen (omdat het niet meer compleet is). 

RickNL
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 35Reacties
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Staat er ergens letterlijk iets gemeld over het bewaren van de  verpakking?

RoWi.
Expert
Expert
  • 4527Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1095Likes

Nope, daarom vroeg ik het hier...

RickNL
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 35Reacties
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dan mag een Ziggo moderator dit ophelderen, ik vind het te ver gaan als je een "boete" zou krijgen voor het retour sturen in een standaard doos. Het lijkt mij vrij eenvoudig dat een bewaarplicht duidelijk vermeld moet worden.

RoWi.
Expert
Expert
  • 4527Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1095Likes

Volgens mij heeft niemand het hier over een boete gehad. Maar een opheldering vanuit een medewerker van Ziggo is altijd goed. 

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10638Reacties
  • 518Oplossingen
  • 2410Likes

@EnergieBoy  schreef:

Volgens mij heeft niemand het hier over een boete gehad. Maar een opheldering vanuit een medewerker van Ziggo is altijd goed. 

Klopt, zoals even terug is te lezen is dat wel een zorg van de topic starter vandaar de vraag.

RoWi.
Expert
Expert
  • 4527Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1095Likes

Alle apparaten die Ziggo nu aan abonnees stuurt worden in bruikleen verstrekt en moeten bij beëindiging van het abonnement retour. U kunt de originele verpakking daarvoor gebruiken, maar er zullen weinig klanten zijn die die bewaren. Dat is ook niet nodig, want Ziggo zal in voorkomend geval een retourdoos toesturen met verzendinstructies. 

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16283Reacties
  • 1292Oplossingen
  • 2748Likes

Hi @RickNL

Hopelijk bevalt de TP Link Deco M4 jou goed! Je neemt deze bij ons af in bruikleen en betaalt hiervoor € 2,50 per maand. Zodra je dit abonnement bij ons opzegt dient de TP Link Deco M4 naar ons retour gestuurd te worden. Dit mag in de originele doos, maar je krijgt te zijner tijd ook automatisch een retourdoos toegestuurd. Je hoeft de huidige doos dus niet te bewaren. 

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes

Uitgelicht topic