luc801

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen wijzigingen via mijn ziggo mogelijk

Goedemorgen,

 

Sinds een lange periode is het via mijn ziggo niet mogelijk om gegevens te wijzigen ( extra tv pakket bestellen, internetsnelheid aanpassen ). Nu ik een aantal weken geleden ook een mobiel abbonnement via vodafone heb en een gratis omruil naar de next mini. Nu had ik de hoop. dat door deze wijzigingen het eindelijk weer mogelijk zou moeten zijn om zelf wijzigingen te kunnen doorvoeren. Zeker nadat het samenvoegen van het account niet werkte en er door een medewerker van vodafone mijn account per ongeluk is verwijderd. Inmiddels is er door een ziggo medewerker een nieuw account aangemaakt, maar op het moment dat ik zelf geen wijzigingen kan doorvoeren, heb ik hier niet zoveel aan. Wie weet een oplossing zodat het wel weer werkt. Alvast bedankt, mvg Luc

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

luc801
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarschijnlijk dat het omzetten van het abonnement heeft geholpen, sinds vanavond kan ik zelf wijzigen toepassen, waarvoor dank. Topic mag gesloten worden

luc801
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas, te vroeg gejuicht, blijft weer hangen als vanouds, het is niet mogelijk je pakket online te wijzigen

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @luc801! Knap irritant dat je toch nog niks kunt wijzigen in MijnZiggo!

Waar loop het precies vast? En er is dus een nieuw account aangemaakt tijdje terug? Daarna werkt het nog niet? En gebruik je de app of de browser? Even veel vragen maar dan ga ik samen met je zoeken wat er nou precies gaande is en hoe we dit kunnen oplossen. 

luc801
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik loop tegen de melding aan, je kunt je pakket nu niet wijzigen. En dan gebeurt op de windows laptop, de app, de ipad, de macbook. Dit is een probleem wat ik op de community al vaker ben tegengekomen, en dan werd er aangegeven, dat het probleem er was omdat iemand een oud abonnement heeft. Die van mij is nu omgezet na ontvangst van de next mini. Er is inderdaad een nieuw account aangemaakt ( zelfde klantnummer ). Bij het oude account werkte het trouwens ook niet.

 

Mvg Luc

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Ik ben even gaan kijken hier maar er staat nog een bestelling open in het systeem voor een zenderpakket. Dus alles is nog niet helemaal verwerkt hier 🙂 Als alles goed is doorgelopen, kunnen we opnieuw checken of MijnZiggo werkt ja of nee. @luc801 

luc801
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Carlijn,

 

Ik heb even gecontroleerd, maar het werkt nog niet. Ik heb vrijdag geprobeerd movie en series xl te bestellen, daar bleef het hangen en dus heb ik zondag telefonisch besteld

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Administratief is dat nog niet doorgelopen, ook staat er nog een Ziggo Sport Totaal tv pakket op On Hold. Dit moet eerst allemaal verwerkt zijn voordat we verder kunnen checken of het daar mee te maken heeft ja of nee 🙂 

luc801
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het pakket dat nu nog open staat is het gratis combi vodafone pakket, dit pakket zou volgens de op 22 februari ontvangen email pas op 24 maart ingaan. Nog even afwachten dus.

 

Mvg Luc

Uitgelicht topic