Hen een nieuw ab afgesloten welke 6 mei actief zou worden. Geen verbinding mogelijk. Monteur ingepland op 30 mei ivm vakantie. Deze alles nagekeken en kabel buiten huis opnieuw gekoppeld. Geen verbinding. Volgens hem is op 23 meter de kabel doormidden dus moet er een graafploeg komen bellen as maandag voor afspraak. Al met al geen enkele verbinding en geen enkel uitzicht wanneer wel. Ik wacht maandag af maar ga geen dagen wachten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Toon54 Moet jij van de monteur naar Ziggo bellen voor een graafploeg ???
Zo ja, dan is dat heel vreemd, want een graafploeg kan alleen een monteur regelen.
Laat even weten wat er afgesproken is.
Nee de monteur heeft de aansturing gedaan en aangegeven dat ik maandagmorgen tussen 8 en 10 gebeld wordt. Ben dan benieuwd hoelang het duurt voor er daadwerkelijk tot actie wordt overgegaan
dan is de monteur gister eind vd middag of savonds geweest denk ik? de aannemer is dan niet meer te bereiken en die belt dan maandag-ochtend inderdaad de klant op voor het maken van een afspraak. in dit geval is het een prio-2 welke 24u duurt. dus met een beetje geluk komen ze maandagmiddag al en anders (als het goed is), dinsdag. dit soort dingen gebeuren nou eenmaal
Geen enkel bericht ontvangen van wie dan ook. Volgens de monteur zou ik tussen 8 en 10 gebeld worden. Maar helaas. Als dit de voorbode is van ziggo dan ben ik er snel klaar mee. Ab verkopen is een maar de rest is twee
Is gebeurd. Tot nu toe nog niets gehoord
Dank je wel @Toon54. Het is inmiddels overgedragen naar onze kabelschade partner Circet. Zou je contact met hun op willen nemen voor een afspraak? Ze zijn van maandag t/m vrijdag te bereiken van 8:00 - 16:30 op 085 2030 049.
Tot zover de aansluiting werkend maar hebben een noodkabel gelegd over het gras van zon 15 meter. Komen later dr kabel vernieuwen en aansluiten
Bedankt voor je update @Toon54 Fijn dat de aansluiting nu werkend is maar dit is nog niet het gewenste eindresultaat, dat zal dan inderdaad later nog in order gemaakt moeten worden. Ik laat je topic hier openstaan zodat er nog updates gedeeld kunnen worden.
Rikst. Net factuur onvangen. Ingang 21 mei. Jawel op papier dan zeker toch maar effectief pas op 3 juni. Ik zou toch graag een creditfactuur willen hebben voor de niet genoten dagen om nog maar niet te spreken van de mb van het mobiel ab weljebgebruikt is om nog iets te streamen
Goedemiddag @Toon54,
Je hebt inderdaad recht op een vergoeding voor deze periode. Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat mijn collega een vergoeding heeft aangemaakt voor de periode van 21 mei tot en met 3 juni. Dit bedrag wordt verrekend met de eerstvolgende automatische incasso van je factuur.
Ook zie ik dat de aannemer het kabelschadedossier op 3 juni heeft gesloten met de melding dat het probleem is opgelost. Ik begrijp echter dat er op die datum slechts een noodvoorziening is getroffen en dat er nog een nieuwe kabel moet worden gelegd. Heb je hierover al contact gehad met de aannemer, en is er inmiddels een afspraak gepland?
Creditnota gemaakt. Das netjes opgelost. Ligt inderdaad nog noodkabel van 15 meter door voortuin. Gister tel kontant gehad maar stond nog niet op de planning. Zou vandaag terug bellen voor afspraak te maken maar tot nu toe geen kontakt gehad maar de dag is nog niet om.
Bedankt voor de terugkoppeling @Toon54. Fijn. Dan wachten we dat even af.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.