Vraag
Reacties
Toon54
Level 2

Geen werkende aansluiting

Hen een nieuw ab afgesloten welke 6 mei actief zou worden.  Geen verbinding mogelijk. Monteur ingepland op 30 mei ivm vakantie.  Deze alles nagekeken en kabel buiten huis opnieuw gekoppeld. Geen verbinding.  Volgens hem is op 23 meter de kabel doormidden dus moet er een graafploeg komen bellen as maandag voor afspraak. Al met al geen enkele verbinding en geen enkel uitzicht wanneer wel. Ik wacht maandag af maar ga geen dagen wachten. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
14 Reacties 14
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Toon54 Moet jij van de monteur naar Ziggo bellen voor een graafploeg ???

Zo ja, dan is dat heel vreemd, want een graafploeg kan alleen een monteur regelen.

 

Laat even weten wat er afgesproken is.

0 Kudos
Toon54
Level 2
Topicstarter

Nee de monteur heeft de aansturing gedaan en aangegeven dat ik maandagmorgen tussen 8 en 10 gebeld wordt.  Ben dan benieuwd hoelang het duurt voor er daadwerkelijk tot actie wordt overgegaan 

Gio2903
Level 17

dan is de monteur gister eind vd middag of savonds geweest denk ik? de aannemer is dan niet meer te bereiken en die belt dan maandag-ochtend inderdaad de klant op voor het maken van een afspraak. in dit geval is het een prio-2 welke 24u duurt. dus met een beetje geluk komen ze maandagmiddag al en anders (als het goed is), dinsdag. dit soort dingen gebeuren nou eenmaal

Toon54
Level 2
Topicstarter

Geen enkel bericht ontvangen van wie dan ook. Volgens de monteur zou ik tussen 8 en 10 gebeld worden. Maar helaas.  Als dit de voorbode is van ziggo dan ben ik er snel klaar mee. Ab verkopen is een maar de rest is twee   

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Toon54, welkom op de Ziggo Community! 😄

Begrijpelijk dat je graag snel een oplossing wil. Ik kijk het graag voor je na. Zou je de postcode en je huisnummer in je profiel willen zetten? Alleen medewerkers van Ziggo hebben inzage in deze informatie.

Toon54
Level 2
Topicstarter

Is gebeurd. Tot nu toe nog niets gehoord 

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Dank je wel @Toon54. Het is inmiddels overgedragen naar onze kabelschade partner Circet. Zou je contact met hun op willen nemen voor een afspraak? Ze zijn van maandag t/m vrijdag te bereiken van 8:00 - 16:30 op 085 2030 049.

0 Kudos
Toon54
Level 2
Topicstarter
  • Hebben net gebeld om een afspraak te maken voor morgenochtend 
Toon54
Level 2
Topicstarter

Tot zover de aansluiting werkend maar hebben een noodkabel gelegd over het gras van zon 15 meter.  Komen later dr kabel vernieuwen en aansluiten

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor je update @Toon54 Fijn dat de aansluiting nu werkend is maar dit is nog niet het gewenste eindresultaat, dat zal dan inderdaad later nog in order gemaakt moeten worden. Ik laat je topic hier openstaan zodat er nog updates gedeeld kunnen worden. 

0 Kudos
Toon54
Level 2
Topicstarter

Rikst. Net factuur onvangen. Ingang 21 mei. Jawel op papier dan zeker toch maar effectief pas op 3 juni.  Ik zou toch graag een creditfactuur willen hebben voor de niet genoten dagen om nog maar niet te spreken van de mb van het mobiel ab weljebgebruikt is om nog iets te streamen

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Toon54,

 

Je hebt inderdaad recht op een vergoeding voor deze periode. Ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat mijn collega een vergoeding heeft aangemaakt voor de periode van 21 mei tot en met 3 juni. Dit bedrag wordt verrekend met de eerstvolgende automatische incasso van je factuur.

 

Ook zie ik dat de aannemer het kabelschadedossier op 3 juni heeft gesloten met de melding dat het probleem is opgelost. Ik begrijp echter dat er op die datum slechts een noodvoorziening is getroffen en dat er nog een nieuwe kabel moet worden gelegd. Heb je hierover al contact gehad met de aannemer, en is er inmiddels een afspraak gepland?

0 Kudos
Toon54
Level 2
Topicstarter

Creditnota gemaakt. Das netjes opgelost.  Ligt inderdaad nog noodkabel van 15 meter door voortuin. Gister tel kontant gehad maar stond nog niet op de planning.  Zou vandaag terug bellen voor afspraak te maken maar tot nu toe geen kontakt gehad maar de dag is nog niet om.

Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor de terugkoppeling @Toon54. Fijn. Dan wachten we dat even af. 

0 Kudos