Al maandenlang, nog vóór 2 juli 2024, maak ik gebruik van het Ziggo Sport Totaal-abonnement via de Apple App Store. Tot mijn verbazing ontdekte ik afgelopen weekend dat ik niet langer live kon streamen via de app. Afgelopen dinsdag heeft Apple keurig de maandelijkse betaling afgeschreven, maar de Ziggo Sport Totaal-app kan mijn abonnement nu niet meer herstellen. Deze week de Champions League dus hopelijk kan dit probleem worden opgelost
Opgelost! Ga naar oplossing.
@PeterKlaas kun je me een privébericht sturen hierover met je inlognaam voor Ziggo Sport Totaal? Dan kijken we samen hoe we dit herstellen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedeavond ik heb sinds deze week het zelfde probleem, hoe kan dit worden opgelost?
@PeterKlaas kun je me een privébericht sturen hierover met je inlognaam voor Ziggo Sport Totaal? Dan kijken we samen hoe we dit herstellen.
*** Privé gegevens verwijderd door MOD***
Er zou een oplossing moeten zijn, waar kan ik dit vinden?
Beste @Jos, sinds deze week hetzelfde probleem. Zou u mij hiermee kunnen helpen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.