vasco1

Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Geen toegang tot My Vodafone met gekoppeld account

Hi,

 

accounts zijn gekoppeld maar kom vodafone niet in / ziggo wel. 

 

Krijg de error : https://www.vodafone.nl/account/overzicht?messages=ZIGGO_ONLY_USER

 

Al een keer eerder vermeld en toen opgelost. Maar ben weer uit t account gegooid oid dus kom vodafone niet meer in helaas. What to do? 

 

Gr,

 

Vasco

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
vasco1
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Hi Celia!

 

Heb gisteren even alle cookies verwijderd en overal uitgelogd. 

Kom nu weer in de vodafone page dus opgelost! 

 

Thanks anyway 🙂 

 

Vasco

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @vasco1 

Uw accounts zijn gekoppeld maar u komt MyVodafone niet in.

Een aantal Ziggo-moderators is óók actief bij Vodafone. Mogelijk kan één van hen u verder helpen en komt mogelijk binnen afzienbare tijd langs in dit topic.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @vasco1, goedemorgen!

Laten we eens op onderzoek gaan wat hier precies misgaat. Welke foutmelding krijg je precies te zien? Als ik op de link klik in je bericht, dan krijg ik namelijk enkel en alleen het inlogscherm te zien van My Vodafone. Wil je in jouw Community profiel achter jouw adresgegevens ook het e-mailadres vermelden waarmee je inlogt in My Vodafone/Mijn Ziggo? Dan neem ik graag een kijkje achter de schermen voor je. 

vasco1
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Hi Celia!

 

Heb gisteren even alle cookies verwijderd en overal uitgelogd. 

Kom nu weer in de vodafone page dus opgelost! 

 

Thanks anyway 🙂 

 

Vasco

Uitgelicht topic