Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo
Mijn Ziggo abbonnement is vandaag ingegaan. Op mijn vraag aan de klantenservice (1884) wanneer ik email adressen kan opvoeren werd geantwoord: nadat U de eerste factuur heeft ontvangen.
Op mijn vraag wanneer ik die zou ontvangen kreeg ik als antwoord: eind juli.
Ik concludeerde aan de telefoon dat ik dan tot eind julie niet van email gebruik zou kunnen maken, waarop het antwoord dat klopt werd gegeven.
Ik kan me dat bijnaniet voorstellen maar kan iemadn dat bevestigen of dit waar is?
Met vriendelijke groet,
Harry
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik kan nu email aanmaken en alles is zichtbaar dus opgelost.
het kan 48 uur duren voor het abonnement is verwerkt in het administratie systeem
Ik kan nu email aanmaken en alles is zichtbaar dus opgelost.
mooi
fijn weekend
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...