1
Vraag
2
Reacties
BluePace

Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Geen producten zichtbaar in mijn ziggo

Hallo

 

Mijn Ziggo abbonnement is vandaag ingegaan. Op mijn vraag aan de klantenservice (1884) wanneer ik email adressen kan opvoeren werd geantwoord: nadat U de eerste factuur heeft ontvangen.

Op mijn vraag wanneer ik die zou ontvangen kreeg ik als antwoord: eind juli.

 

Ik concludeerde aan de telefoon dat ik dan tot eind julie niet van email gebruik zou kunnen maken, waarop het antwoord dat klopt werd gegeven.

 

Ik kan me dat bijnaniet voorstellen maar kan iemadn dat bevestigen of dit waar is?

 

Met vriendelijke groet,

Harry

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
BluePace
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik kan nu email aanmaken en alles is zichtbaar dus opgelost.

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8290Posts
  • 528Oplossingen
  • 1863Likes

het kan 48 uur duren voor het abonnement is verwerkt in het administratie systeem

BluePace
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik kan nu email aanmaken en alles is zichtbaar dus opgelost.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8290Posts
  • 528Oplossingen
  • 1863Likes

mooi

fijn weekend

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates