1
Vraag
2
Reacties
AntoineV

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen producten zichtbaar in Mijn Ziggo

Ik ben een nieuwe klant bij Ziggo. ( ik heb in oktober aangemeld en  vandaag overgegaan ).  Wanneer ik inlog op mijn ziggo zie ik mijn producten niet staan.  Daardoor kan ik mijn CI+ module bij ziggo niet  aanmelden. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je kunt sowieso geen CI+ module met smartcard meer aanmelden zoals vroeger mogelijk was.

Deze zijn alleen te huur bij Ziggo voor € 2,00 per maand.

 

Of bedoel je dat je een CI+ met smartcard wilt bestellen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je kunt sowieso geen CI+ module met smartcard meer aanmelden zoals vroeger mogelijk was.

Deze zijn alleen te huur bij Ziggo voor € 2,00 per maand.

 

Of bedoel je dat je een CI+ met smartcard wilt bestellen?

AntoineV
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

In het verleden was ik ziggo klant, ik heb nog de oude ziggo smartcard. Het is jammer dat je alleen kan huren. dan maar met ziggo go  voor mij overige tv. bedankt voor de snelle reactie.  

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic