Omdat ik ze ook online kan zien wil ik geen papieren facturen meer ontvangen. Het kost ook nog eens 2,50 euro elke maand.
Maar ik kan nergens in Mijn Ziggo dit kiezen of uitzetten? Ook via de klantenservice is dit niet aan te passen.
Erg raar...alles is te wijzigen, behalve dat. Kunt u mij helpen?
bvd
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
I have the same problem. Can you adjust it for me as well pls?
Welcome to the Ziggo Community, @bububu
Let's see if I can change this for you. Can you please fill in your zipcode and housenumber in your Communityprofile?
Done!
Thanks! I've changed it right away. The next invoice will be notificated by mail.
Thank you so much for helping out so quickly! 😊
Madelon,
Bij deze ook voor mij geen papieren facturen meer. Kan je dat regelen?
Is nu gedaan. Alvast bedankt voor de moeite.
@Trien, natuurlijk! Ik heb het nu aangepast 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.