Vraag
Reacties
Oplossing
TONUPC0156
Level 1

Geen papieren facturen meer ontvangen

Omdat ik ze ook online kan zien wil ik geen papieren facturen meer ontvangen. Het kost ook nog eens 2,50 euro elke maand.

Maar ik kan nergens in Mijn Ziggo dit kiezen of uitzetten? Ook via de klantenservice is dit niet aan te passen.

Erg raar...alles is te wijzigen, behalve dat. Kunt u mij helpen?

 

bvd 

28 Reacties 28
Meldingen
Aan Uit
bububu
Level 2

I have the same problem. Can you adjust it for me as well pls?

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Welcome to the Ziggo Community, @bububu
Let's see if I can change this for you. Can you please fill in your zipcode and housenumber in your Communityprofile? 

0 Kudos
bububu
Level 2

Done! 

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Thanks! I've changed it right away. The next invoice will be notificated by mail. 

0 Kudos
bububu
Level 2

Thank you so much for helping out so quickly! 😊

Trien
Level 1

Madelon,

Bij deze ook voor mij geen papieren facturen meer. Kan je dat regelen?

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

@Trien  dat gaat alleen lukken als je je postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) in je profiel  zet.

Men kan dan de juiste gegevens raadplegen.

Trien
Level 1

Is nu gedaan. Alvast bedankt voor de moeite.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Trien, natuurlijk! Ik heb het nu aangepast 🙂 

0 Kudos