1
Vraag
2
Reacties
TONUPC0156

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geen papieren facturen meer ontvangen

Omdat ik ze ook online kan zien wil ik geen papieren facturen meer ontvangen. Het kost ook nog eens 2,50 euro elke maand.

Maar ik kan nergens in Mijn Ziggo dit kiezen of uitzetten? Ook via de klantenservice is dit niet aan te passen.

Erg raar...alles is te wijzigen, behalve dat. Kunt u mij helpen?

 

bvd 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 996Posts
  • 124Oplossingen
  • 417Likes

Hi @TONUPC0156

Ik heb de aanpassing voor je gedaan, vanaf nu ontvang je geen papieren factuur meer! Je krijgt een notificatie per e-mail als de factuur voor je klaar staat in Mijn Ziggo 🙂 

Bekijk in context

28 Reacties 28
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 3980Posts
  • 178Oplossingen
  • 2924Likes

Goedenavond @TONUPC0156 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

hans_1947

Level 5
  • 43Posts
  • 4Oplossingen
  • 18Likes

Goedenavond @TONUPC0156 

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar je kan dit aangeven/wijzigen in MijnZiggo.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64718Posts
  • 4519Oplossingen
  • 17355Likes

@hans_1947 Kun jij aangeven waar dat mogelijk is in Mijn Ziggo?

Ik kan het niet vinden.

Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20123Posts
  • 923Oplossingen
  • 5999Likes

Als je inlogt in Mijn Ziggo  dan ga je naar Privacy en daar kan je de instellingen wijzigen zodat je via de Mail en niet meer via de Post krijgt.

 

Schermafbeelding 2023-01-15 om 22.12.07.png

 

Dan klik je onderaan op Privacy Instellingen en zet de schuifjes zoals jij wilt, klik opslaan en het zou dan nieuwe periode geregeld moeten zijn.

 

 

Pineapple

Level 15
Expert
  • 1225Posts
  • 152Oplossingen
  • 422Likes

@Dave! TS @TONUPC0156 wilt geen papieren facturen meer ontvangen. Het gaat niet om wijzigingen in privacyinstellingen. 

 

Een moderator zal in ieder geval zorgen voor de wijziging. 

Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20123Posts
  • 923Oplossingen
  • 5999Likes

Via de intellingen kan je de gegevens wijzigen en dan krijg je geen post meer als je die uitzet.

 

Medewerker van Ziggo is al door mede lid ingeseint en komt morgen het topic in, en zullen we zien.

Pineapple

Level 15
Expert
  • 1225Posts
  • 152Oplossingen
  • 422Likes

Nee, @Dave!, daar gaat het niet om. Het gaat om facturen die per post worden verstuurd. Dit staat helemaal los van de privacyinstellingen 🙂 

Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20123Posts
  • 923Oplossingen
  • 5999Likes

Dacht dat je deze via Mijn Ziggo zo kon veranderen. Dan hebben we weer iets geleerd @Pineapple 

hans_1947

Level 5
  • 43Posts
  • 4Oplossingen
  • 18Likes

Naar facturen en dan zie rechts dat je het e.e.a. kan wijzigen.

Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20123Posts
  • 923Oplossingen
  • 5999Likes

Onderaan kan je het vinden, maar wacht even medewerker af maandag. Die kan dit beter inzien.

Pineapple

Level 15
Expert
  • 1225Posts
  • 152Oplossingen
  • 422Likes

Het wijzigen van de factuurontvangst kun je zelf niet wijzigen in je Mijn Ziggo-account. Heb zonet zelf mijn account doorgespit, maar zie niet de mogelijkheid waar je dit aan kunt passen. Of ik kijk niet goed, dat kan natuurlijk ook 🙂 

Afwachten op een moderator! 

Jocola

Level 11
Expert
  • 572Posts
  • 33Oplossingen
  • 474Likes

@Dave!  Het is geen verwijt naar je, maar als je niet zeker bent van de oplossing m.b.t. de papieren factuur op te zeggen plaatst die dan niet. Bij de TS kan dit tot verwarring leiden en die kan onnodig allerlei handelingen gaan verrichten terwijl dat niet tot de oplossing leidt. 

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 996Posts
  • 124Oplossingen
  • 417Likes

Hi @TONUPC0156

Ik heb de aanpassing voor je gedaan, vanaf nu ontvang je geen papieren factuur meer! Je krijgt een notificatie per e-mail als de factuur voor je klaar staat in Mijn Ziggo 🙂 

Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20123Posts
  • 923Oplossingen
  • 5999Likes

@Jocola  Daarom ook me laatste zin, even tot een moderator wachten die helpt verder, zie niet als verwijt, maar als een positief punt. Maar dacht dat je dit zo in Mijn Ziggo kon regelen. Ben dan ook benieuwd wat een Moderator hier van gaat informeren. Dank je voor je opmerking, geen punt, we zijn er om elkaar te helpen 😉

Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20123Posts
  • 923Oplossingen
  • 5999Likes

@Madelon  zou je misschien via PB uit kunnen leggen of we dit zelf kunnen of is dit echt een handeling voor Ziggo.

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 996Posts
  • 124Oplossingen
  • 417Likes

Hoi @Dave! goed dat je het vraagt, het kan niet in Mijn Ziggo. Een verzoek voor het aanpassen kan dan ook alleen via de klantenservice of een moderator hier op de community natuurlijk 😄 

 

Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20123Posts
  • 923Oplossingen
  • 5999Likes

@Madelon  dan weten we dit voor een volgende keer 😊 dank je wel.

TONUPC0156
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Madelon,

 

Dank je wel voor de snelle reactie en oplossing. Ik begrijp dus inmiddels uit de communicatie met Dave dat het alleen hier of via de klantenservice (telefonisch) op te lossen is. Ik kon online bij klantenservice nl ook niets vinden hoe of waar het kon.

Dank nogmaals en tot de volgende keer.👍

Pineapple

Level 15
Expert
  • 1225Posts
  • 152Oplossingen
  • 422Likes

@hans_1947  schreef:

Naar facturen en dan zie rechts dat je het e.e.a. kan wijzigen.


Maar dus niet de wijze van de factuurontvangst 🙂 Fijn dat het voor @TONUPC0156 is opgepakt én opgelost. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic