Vraag
Reacties
Oplossing
TONUPC0156
Level 1

Geen papieren facturen meer ontvangen

Omdat ik ze ook online kan zien wil ik geen papieren facturen meer ontvangen. Het kost ook nog eens 2,50 euro elke maand.

Maar ik kan nergens in Mijn Ziggo dit kiezen of uitzetten? Ook via de klantenservice is dit niet aan te passen.

Erg raar...alles is te wijzigen, behalve dat. Kunt u mij helpen?

 

bvd 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @TONUPC0156

Ik heb de aanpassing voor je gedaan, vanaf nu ontvang je geen papieren factuur meer! Je krijgt een notificatie per e-mail als de factuur voor je klaar staat in Mijn Ziggo 🙂 

Bekijk in context

28 Reacties 28
Meldingen
Aan Uit
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Goedenavond @TONUPC0156 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

0 Kudos
hans_1947
Level 5

Goedenavond @TONUPC0156 

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar je kan dit aangeven/wijzigen in MijnZiggo.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

@hans_1947 Kun jij aangeven waar dat mogelijk is in Mijn Ziggo?

Ik kan het niet vinden.

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Als je inlogt in Mijn Ziggo  dan ga je naar Privacy en daar kan je de instellingen wijzigen zodat je via de Mail en niet meer via de Post krijgt.

 

Schermafbeelding 2023-01-15 om 22.12.07.png

 

Dan klik je onderaan op Privacy Instellingen en zet de schuifjes zoals jij wilt, klik opslaan en het zou dan nieuwe periode geregeld moeten zijn.

 

 

Pineapple
Level 16

@Dave TS @TONUPC0156 wilt geen papieren facturen meer ontvangen. Het gaat niet om wijzigingen in privacyinstellingen. 

 

Een moderator zal in ieder geval zorgen voor de wijziging. 

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Via de intellingen kan je de gegevens wijzigen en dan krijg je geen post meer als je die uitzet.

 

Medewerker van Ziggo is al door mede lid ingeseint en komt morgen het topic in, en zullen we zien.

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Nee, @Dave, daar gaat het niet om. Het gaat om facturen die per post worden verstuurd. Dit staat helemaal los van de privacyinstellingen 🙂 

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Dacht dat je deze via Mijn Ziggo zo kon veranderen. Dan hebben we weer iets geleerd @Pineapple 

0 Kudos
hans_1947
Level 5

Naar facturen en dan zie rechts dat je het e.e.a. kan wijzigen.

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Onderaan kan je het vinden, maar wacht even medewerker af maandag. Die kan dit beter inzien.

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Het wijzigen van de factuurontvangst kun je zelf niet wijzigen in je Mijn Ziggo-account. Heb zonet zelf mijn account doorgespit, maar zie niet de mogelijkheid waar je dit aan kunt passen. Of ik kijk niet goed, dat kan natuurlijk ook 🙂 

Afwachten op een moderator! 

0 Kudos
Buurman
Level 15

@Dave  Het is geen verwijt naar je, maar als je niet zeker bent van de oplossing m.b.t. de papieren factuur op te zeggen plaatst die dan niet. Bij de TS kan dit tot verwarring leiden en die kan onnodig allerlei handelingen gaan verrichten terwijl dat niet tot de oplossing leidt. 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @TONUPC0156

Ik heb de aanpassing voor je gedaan, vanaf nu ontvang je geen papieren factuur meer! Je krijgt een notificatie per e-mail als de factuur voor je klaar staat in Mijn Ziggo 🙂 

Dave
Level 20
T.E.A.M.

@Buurman  Daarom ook me laatste zin, even tot een moderator wachten die helpt verder, zie niet als verwijt, maar als een positief punt. Maar dacht dat je dit zo in Mijn Ziggo kon regelen. Ben dan ook benieuwd wat een Moderator hier van gaat informeren. Dank je voor je opmerking, geen punt, we zijn er om elkaar te helpen 😉

Dave
Level 20
T.E.A.M.

@Madelon  zou je misschien via PB uit kunnen leggen of we dit zelf kunnen of is dit echt een handeling voor Ziggo.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoi @Dave goed dat je het vraagt, het kan niet in Mijn Ziggo. Een verzoek voor het aanpassen kan dan ook alleen via de klantenservice of een moderator hier op de community natuurlijk 😄 

 

Dave
Level 20
T.E.A.M.

@Madelon  dan weten we dit voor een volgende keer 😊 dank je wel.

TONUPC0156
Level 1
Topicstarter

Madelon,

 

Dank je wel voor de snelle reactie en oplossing. Ik begrijp dus inmiddels uit de communicatie met Dave dat het alleen hier of via de klantenservice (telefonisch) op te lossen is. Ik kon online bij klantenservice nl ook niets vinden hoe of waar het kon.

Dank nogmaals en tot de volgende keer.👍

Pineapple
Level 16

@hans_1947  schreef:

Naar facturen en dan zie rechts dat je het e.e.a. kan wijzigen.


Maar dus niet de wijze van de factuurontvangst 🙂 Fijn dat het voor @TONUPC0156 is opgepakt én opgelost. 

0 Kudos