Vraag
Reacties
Oplossing
Theotje
Level 11

Geen overzicht producten

Het veld blijft leeg als ik in mijn Ziggo (prive) naar mijn producten ga.

Factuur, verbruik en gegevens zijn wel te bekijken.

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Theotje
Level 11
Topicstarter

Inmiddels opgelost na een aantal keren in en te hebben uitgelogd .

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Theotje
Level 11
Topicstarter

Inmiddels opgelost na een aantal keren in en te hebben uitgelogd .

0 Kudos
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Theotje! Onze hulp is al niet meer nodig begrijp ik en het probleem heeft zichzelf gelukkig opgelost. Top! Als er onverhoopt toch weer problemen optreden weet je ons te vinden 😉

Mooie dag gewenst!

0 Kudos