Het veld blijft leeg als ik in mijn Ziggo (prive) naar mijn producten ga.
Factuur, verbruik en gegevens zijn wel te bekijken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels opgelost na een aantal keren in en te hebben uitgelogd .
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Inmiddels opgelost na een aantal keren in en te hebben uitgelogd .
Hi @Theotje! Onze hulp is al niet meer nodig begrijp ik en het probleem heeft zichzelf gelukkig opgelost. Top! Als er onverhoopt toch weer problemen optreden weet je ons te vinden 😉
Mooie dag gewenst!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.