1
Vraag
2
Reageer en help mee
nspoor

Level 15
  • 1281Posts
  • 52Oplossingen
  • 529Likes

Geen mutaties mogelijk in Mijn Ziggo

Geen mutaties mogelijk in Mijn Ziggo

 

Dit na een levering van een kabel via webcare op 14-09-2023.  Bestelling # *******571A

En deze order ging nog fout ook, verkeerder kabel door magazijn gepicked. 

Dit is gepoogd te herstellen met 2 orders, waarna er van alles vastloopt.

 

Al met al kan ik al weken niets meer met MijnZiggo wijzigen.

 

Dit zou met een paar dagen opgelost zijn maar inmiddels meer dan 14 dagen verder.

Graag dus zsm actie aub

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23897Posts
  • 1058Oplossingen
  • 7630Likes

Ik zal hem doorgeven aan de Ziggo Medewerkers dan komen ze afzienbare tijd het topic in en helpen ze je verder.

 

Zelf Mutaties kan je niet uitvoeren alleen pakket wijzigingen.

nspoor
Topicstarter
Level 15
  • 1281Posts
  • 52Oplossingen
  • 529Likes

@Dave! sinds wanneer is het wijzigen van een pakket geen mutatie, voor mij wel en dat kan dus niet.

Klantenservice meld zelfs ja dit is nu al een aantal maanden en de oplossing weten we niet.

 

 

En iets wijzigen van de klantenserice wagen ze zich niet aan want dat zal toch weer fout lopen. Nou ja lekkere reactie van een klantenservice.

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23897Posts
  • 1058Oplossingen
  • 7630Likes

Bedoel je het zo, was vroeg vanmorgen @nspoor  is een Mutatie probleem, en ik heb hem uitgezet hoop dat ze hem snel oppakken voor je.

nspoor
Topicstarter
Level 15
  • 1281Posts
  • 52Oplossingen
  • 529Likes

@Dave!  doe maar even je pb lezen... 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23897Posts
  • 1058Oplossingen
  • 7630Likes

Gedaan @nspoor 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic