Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Menno1848
Level 2

Geen link om HBO Max te activeren

Hallo,

ik heb vandaag een abonnement genomen op HBO Max. Ik heb de instructies gevolgd om te activeren. Als ik echter bij de laatste stap kom bij “ Beheren Streamingdiensen” staat HBO er niet bij en dus ook geen link om te activeren. Telefonisch contact heeft weinig soulaas geboden. Iemand enig idee wat ik nu moet doen? Alvast dank!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
4 Reacties 4
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Menno1848 - van harte welkom bij ons op de Community!

Jammer dat het niet direct lukt om HBO te activeren!

Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat HBO wél actief staat in je abonnement.

Omdat het gisteren pas is besteld, kan het even duren voordat je een e-mail krijgt met het verzoek om je HBO account te activeren via Mijn Ziggo.

Enkel zou dit ondertussen wél het geval moeten zijn en ik zie dat er al een werkbon is aangemaakt om hier dieper op in te duiken.

Ik zal de werkbon voor je monitoren en hier een berichtje sturen als er nieuws is en wanneer het mogelijk is om HBO te activeren.

Je hoort van mij!

0 Kudos
Menno1848
Level 2
Topicstarter

Dank voor je berichtje en je inspanningen Welmoed. Ik kan dan weinig anders doen dan afwachten. Ik heb inmiddels wel begrepen er regelmatig dit soort problemen zijn rondom HBO via Ziggo. Wel jammer, had ik dat geweten dan had ik mij rechtstreeks bij HBO aangemeld.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Ik zie dat er gisteren nog een herstelactie is geweest op het HBO abonnement @Menno1848 en dat er een e-mail is gestuurd. Is het alsnog gelukt om HBO te activeren?

0 Kudos
Menno1848
Level 2
Topicstarter

Ja, dat is gelukt! Overigens niet doordat mijn case in behandeling was genomen. Maar ik dacht gisteren : ik hoor maar niks, ik bel gewoon nog een keer. Kreeg ik een vlotte dame aan de lijn die mij echt wilde helpen. Gedurende 10 minuten heeft zij zich ingelezen en zich laten informeren wat ze zou kunnen doen. Ze heeft HBO eerst verwijderd en direct daarna weer opgevoerd. Toen kreeg ik direct een link en kon ik mijn account activeren. 100x dank aan deze topper, echt onderscheidend.