Hallo,
ik heb vandaag een abonnement genomen op HBO Max. Ik heb de instructies gevolgd om te activeren. Als ik echter bij de laatste stap kom bij “ Beheren Streamingdiensen” staat HBO er niet bij en dus ook geen link om te activeren. Telefonisch contact heeft weinig soulaas geboden. Iemand enig idee wat ik nu moet doen? Alvast dank!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Menno1848 - van harte welkom bij ons op de Community!
Jammer dat het niet direct lukt om HBO te activeren!
Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat HBO wél actief staat in je abonnement.
Omdat het gisteren pas is besteld, kan het even duren voordat je een e-mail krijgt met het verzoek om je HBO account te activeren via Mijn Ziggo.
Enkel zou dit ondertussen wél het geval moeten zijn en ik zie dat er al een werkbon is aangemaakt om hier dieper op in te duiken.
Ik zal de werkbon voor je monitoren en hier een berichtje sturen als er nieuws is en wanneer het mogelijk is om HBO te activeren.
Je hoort van mij!
Dank voor je berichtje en je inspanningen Welmoed. Ik kan dan weinig anders doen dan afwachten. Ik heb inmiddels wel begrepen er regelmatig dit soort problemen zijn rondom HBO via Ziggo. Wel jammer, had ik dat geweten dan had ik mij rechtstreeks bij HBO aangemeld.
Ik zie dat er gisteren nog een herstelactie is geweest op het HBO abonnement @Menno1848 en dat er een e-mail is gestuurd. Is het alsnog gelukt om HBO te activeren?
Ja, dat is gelukt! Overigens niet doordat mijn case in behandeling was genomen. Maar ik dacht gisteren : ik hoor maar niks, ik bel gewoon nog een keer. Kreeg ik een vlotte dame aan de lijn die mij echt wilde helpen. Gedurende 10 minuten heeft zij zich ingelezen en zich laten informeren wat ze zou kunnen doen. Ze heeft HBO eerst verwijderd en direct daarna weer opgevoerd. Toen kreeg ik direct een link en kon ik mijn account activeren. 100x dank aan deze topper, echt onderscheidend.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.