Bokkepoot
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen korting en juiste zenderpakket nieuwe Ziggo klant

Ik ben onlangs overgestapt van KPN naar Ziggo. Nadat ik wat problemen had met mezelf te registreren bij MijnZiggo is dat gelukkig opgelost. Het bleek dat ik mijn oude klantnummer nog had van de jaren voordat ik bij KPN zat en dat daarom het één en ander niet helemaal goed ging.  

Nadat ik kon inloggen bij MijnZiggo zag ik dat mijn abonnementsgegevens niet juist zijn. Er staat daar dat ik TV start en Internet start heb, zonder bellen, en 53,50 euro per maand moet betalen.

De korting omdat ik ben overgestapt op Ziggo is hierin niet verwerkt. Ook had ik Fox sports Eredivisie( Nu ESPN) erbij besteld, ook dit zie ik niet terug en die zenders doen het dan ook niet. En omdat ik via www.meervoordeel.nl heb besteld zou ik ook nog 20 euro cashback per maand krijgen, wat ook niet vermeld staat in MijnZiggo, maar dat had ik dan ook niet verwacht. 

Misschien dat dit ook te maken heeft met dat ik weer mijn oude klantnummer heb maar ik heb het idee dat mijn bestelling en de daarbij behorende acties en kortingen niet helemaal goed is gegaan. Voor de duidelijkheid zal ik mijn bestelling even weergeven:

-Internet en TV start 

-12 mnd gratis movies XL (deze doet het wel) 

-Fox sports Eredivisie 

-Cashback twv €120 (6 mnd € 20 korting op actief tarief

-Korting €13,05

Mijn overeengekomen abonnementskosten voor de eerste 6 maanden zouden er dus zo uit moeten zien:

Startinternet €39,95

Start TV € 0

Fox sports Eredivisie €17,95

Totaal: € 57,90

Gekozen cadeau: € 20 per maand cashback via meer voordeel.nl

Dit zie ik allemaal niet terug in mijn gegevens en dat komt denk ik doordat ik niet gezien word als nieuwe klant heb ik zomaar het vermoeden. 

Sorry voor het lange verhaal maar zou iemand hierin iets voor mij kunnen betekenen? 

Alvast bedankt voor de moeite

1 Reactie 1
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 3853Reacties
  • 359Oplossingen
  • 712Likes

Hey @Bokkepoot en welkom op onze Community! 

En uiteraard ook welkom bij Ziggo. Een vliegende start is het helaas niet als ik je bericht zo lees, ik kan mij voorstellen dat je baalt als de korting die je hebt afgesproken niet direct juist staat. Ik ben erin gedoken voor je en ik zie dat je intussen contact hebt gehad en de korting ook is toegevoegd. Binnen 24 uur zie je dit ook terug in Mijn Ziggo. 

Mocht je nog ergens tegenaan lopen, laat het dan gerust weten!

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo