1
Vraag
2
Reacties
Sorayamichiels

Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen klant allang alles teruggestuurd

Zijn geen klant geweest meteen opgezegd meerdere keren via de teleoonf

alles is teruggestuurd meteen. Post nl bewijzen dat het al is afgeleverd

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5118Posts
  • 530Oplossingen
  • 2136Likes

Hoi @Sorayamichiels en welkom op onze Community 🙂 

Jammer dat je toch geen klant bij ons bent geworden maar dit is uiteraard helemaal je eigen keus. Ik kan mij voorstellen dat je baalt dat je continu tegen hetzelfde aanloopt en niet verder wordt geholpen. Ik ben erin gedoken voor je en ik zie inderdaad dat de mediabox nog niet retour is gemeld. Dit hebt ik zojuist handmatig voor je gedaan. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over een restwaarde en de laatste mail die je hebt ontvangen, mag je als niet verzonden beschouwen. 

Geniet van de mooie dag vandaag en als we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden. 

Bekijk in context

18 Reacties 18
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7652Posts
  • 338Oplossingen
  • 3943Likes

Welkom of dit forum waar klanten elkaar proberen te helpen.

Wat is uw vraag?

Sorayamichiels
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wij hebben alles al teruggestuurd en we blijven maar mails krijgen dat we het terug moeten sturen en als we dit niet doen we een boete krijgen. Al 6x ofzo met jullie gebeld elke x hetzelfde verhaal dag ze niks zien in het systeem. Dan zeggen wij je moet daar en daar kijken ja zeggen ze ja nu zien we het staan. Nee meneer als u alles terugstuurt dan is het goed. Daf is dus allang gedaan. Paar dagen later krijgen we de retour dozen… en weer mailtjes met dat we het moeten terugsturen 

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7652Posts
  • 338Oplossingen
  • 3943Likes

Staan postcode en huisnummer in je community-profiel? Dat is alleen zichtbaar voor moderators (Ziggo medewerkers) die dan je (ex)klantdossier kunnen raadplegen en je verder kunnen helpen.

Ik heb dit topic bij hen aangemeld.

Sorayamichiels
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja ** Adresgegevens weggehaald ivm privacy ** 

Sorayamichiels
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe gaat dit verder dan ? 

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7652Posts
  • 338Oplossingen
  • 3943Likes

Ik verwacht dat je in de loop van vandaag een reactie van een moderator ontvangt. Als er administratief iets fout is gegaan, dan kan men dit corrigeren.

Dus nu niet meer bellen met de helpdesk, want dan gaan zaken langs elkaar lopen en neemt de verwarring alleen maar toe.

Dus alle communicatie via hier laten verlopen.

Sorayamichiels
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is goed. Maar als ik geen reactie krijg wat dan? Dit loopt al een maand

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7652Posts
  • 338Oplossingen
  • 3943Likes

Dan er hier melding van maken.

Maar die reactie gaat echt wel komen.

De moderators hier hebben meer mogelijkheden dan de helpdesk.

Sorayamichiels
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dus de moderators reageren ook in dit specifieke topic waar jij en ik nu al in aan het zijn praten? 

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7652Posts
  • 338Oplossingen
  • 3943Likes

Dat is helemaal correct.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57913Posts
  • 3866Oplossingen
  • 14207Likes

Kun je hier de 3S pakket codes plaatsen? Dan kan er direct gekeken worden of die pakketten aangekomen zijn bij Ziggo.

Sorayamichiels
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
 
Sorayamichiels
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
 
Sorayamichiels
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Weet je al iets?

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5118Posts
  • 530Oplossingen
  • 2136Likes

Hoi @Sorayamichiels en welkom op onze Community 🙂 

Jammer dat je toch geen klant bij ons bent geworden maar dit is uiteraard helemaal je eigen keus. Ik kan mij voorstellen dat je baalt dat je continu tegen hetzelfde aanloopt en niet verder wordt geholpen. Ik ben erin gedoken voor je en ik zie inderdaad dat de mediabox nog niet retour is gemeld. Dit hebt ik zojuist handmatig voor je gedaan. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over een restwaarde en de laatste mail die je hebt ontvangen, mag je als niet verzonden beschouwen. 

Geniet van de mooie dag vandaag en als we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden. 

Sorayamichiels
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, dus alles is nu klaar afgerond en alles is goed geregeld nu en gewoon helemaal klaar? 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5118Posts
  • 530Oplossingen
  • 2136Likes

Yes, klopt helemaal!

Sorayamichiels
topicstarter
Stamgast
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SUPER ERG BEDANKT! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates