HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Zijn geen klant geweest meteen opgezegd meerdere keren via de teleoonf
alles is teruggestuurd meteen. Post nl bewijzen dat het al is afgeleverd
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Sorayamichiels en welkom op onze Community 🙂
Jammer dat je toch geen klant bij ons bent geworden maar dit is uiteraard helemaal je eigen keus. Ik kan mij voorstellen dat je baalt dat je continu tegen hetzelfde aanloopt en niet verder wordt geholpen. Ik ben erin gedoken voor je en ik zie inderdaad dat de mediabox nog niet retour is gemeld. Dit hebt ik zojuist handmatig voor je gedaan. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over een restwaarde en de laatste mail die je hebt ontvangen, mag je als niet verzonden beschouwen.
Geniet van de mooie dag vandaag en als we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden.
Welkom of dit forum waar klanten elkaar proberen te helpen.
Wat is uw vraag?
Wij hebben alles al teruggestuurd en we blijven maar mails krijgen dat we het terug moeten sturen en als we dit niet doen we een boete krijgen. Al 6x ofzo met jullie gebeld elke x hetzelfde verhaal dag ze niks zien in het systeem. Dan zeggen wij je moet daar en daar kijken ja zeggen ze ja nu zien we het staan. Nee meneer als u alles terugstuurt dan is het goed. Daf is dus allang gedaan. Paar dagen later krijgen we de retour dozen… en weer mailtjes met dat we het moeten terugsturen
Staan postcode en huisnummer in je community-profiel? Dat is alleen zichtbaar voor moderators (Ziggo medewerkers) die dan je (ex)klantdossier kunnen raadplegen en je verder kunnen helpen.
Ik heb dit topic bij hen aangemeld.
Ja ** Adresgegevens weggehaald ivm privacy **
Hoe gaat dit verder dan ?
Ik verwacht dat je in de loop van vandaag een reactie van een moderator ontvangt. Als er administratief iets fout is gegaan, dan kan men dit corrigeren.
Dus nu niet meer bellen met de helpdesk, want dan gaan zaken langs elkaar lopen en neemt de verwarring alleen maar toe.
Dus alle communicatie via hier laten verlopen.
Dat is goed. Maar als ik geen reactie krijg wat dan? Dit loopt al een maand
Dan er hier melding van maken.
Maar die reactie gaat echt wel komen.
De moderators hier hebben meer mogelijkheden dan de helpdesk.
Dus de moderators reageren ook in dit specifieke topic waar jij en ik nu al in aan het zijn praten?
Dat is helemaal correct.
Kun je hier de 3S pakket codes plaatsen? Dan kan er direct gekeken worden of die pakketten aangekomen zijn bij Ziggo.
Weet je al iets?
Hoi @Sorayamichiels en welkom op onze Community 🙂
Jammer dat je toch geen klant bij ons bent geworden maar dit is uiteraard helemaal je eigen keus. Ik kan mij voorstellen dat je baalt dat je continu tegen hetzelfde aanloopt en niet verder wordt geholpen. Ik ben erin gedoken voor je en ik zie inderdaad dat de mediabox nog niet retour is gemeld. Dit hebt ik zojuist handmatig voor je gedaan. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over een restwaarde en de laatste mail die je hebt ontvangen, mag je als niet verzonden beschouwen.
Geniet van de mooie dag vandaag en als we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden.
Hallo, dus alles is nu klaar afgerond en alles is goed geregeld nu en gewoon helemaal klaar?
Yes, klopt helemaal!
SUPER ERG BEDANKT!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.