1
Vraag
2
Reacties
ZiCom

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Geen internet - Groene led blijft knipperen

Nieuw!

Connect Box

Geen internet, groene led blijft knipperen.

Status: ds scanning

Wat nu?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Indien de status niet verder komt dan 'scanning', dan kan het modem geen downstream-kanalen koppelen c.q. is er geen (bruikbaar) inkomend signaal aanwezig. Het AOP is mogelijk nog niet fysiek aangesloten op de EV, in dat geval is een monteursafspraak noodzakelijk.

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Bekijk in context

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @ZiCom ,

Dit AOP is enorm verouderd, via 0900-1884 kan je een monteur aanvragen om hem te vervangen voor een Braun btv-01-set.

Je zou nog kunnen proberen de kabel direct zonder splitter op het AOP aan te sluiten, maar waarschijnlijk werkt het dan nog niet.

Bekijk in context

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @ZiCom fijn dat je een nieuw pakket hebt! Maar het aansluiten blijkt uitgelopen te zijn op een teleurstelling. Omdat je abonnement pas ingaat zodra alles online is, is je account bij ons nog inactief. Ik kan geen monteurs sturen naar een inactief account. We zitten dus in een vervelende patstelling.

 

Ik laat je account nu handmatig activeren. Dat is morgen klaar. Mijn Collega plant morgen de monteur in en laat van zich horen in dit topic.

Bekijk in context

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Goedemiddag @ZiCom, ik heb je net gebeld maar kreeg je niet te pakken! Morgen tussen 12.00 en 18.00 uur komt de monteur bij je langs. Komt dit niet goed uit? Verzet dan de afspraak via Mijn Ziggo. Laat je hier weten hoe het afloopt? Voor nu wens ik je een fijne zondag.

Bekijk in context

11 Reacties 11
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Indien de status niet verder komt dan 'scanning', dan kan het modem geen downstream-kanalen koppelen c.q. is er geen (bruikbaar) inkomend signaal aanwezig. Het AOP is mogelijk nog niet fysiek aangesloten op de EV, in dat geval is een monteursafspraak noodzakelijk.

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

ZiCom
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Volgende morgen...

Mooi groen knipperend... 😞

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @ZiCom ,

Dit AOP is enorm verouderd, via 0900-1884 kan je een monteur aanvragen om hem te vervangen voor een Braun btv-01-set.

Je zou nog kunnen proberen de kabel direct zonder splitter op het AOP aan te sluiten, maar waarschijnlijk werkt het dan nog niet.

Verwijderd account
Niet van toepassing

 

Hoi @ZiCom ,

Ik begrijp dat het niet gelukt is om een monteur in te schakelen via de helpdesk.

Als je je profiel invult met postcode en huisnummer kan een moderator het doen:https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile

Zou misschien een superuser dit topic onder aandacht kunnen brengen van de moderators? ( @tobiastheebe @KBX458 @Wim C. @Bert )

ZiCom
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor de moeite.

Had ik al gedaan.

Had ik dus gelezen in het andere topic.

Ik wacht maar af.

Ziggo weet van het probleem, dus kan actie ondernemen.

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @ZiCom fijn dat je een nieuw pakket hebt! Maar het aansluiten blijkt uitgelopen te zijn op een teleurstelling. Omdat je abonnement pas ingaat zodra alles online is, is je account bij ons nog inactief. Ik kan geen monteurs sturen naar een inactief account. We zitten dus in een vervelende patstelling.

 

Ik laat je account nu handmatig activeren. Dat is morgen klaar. Mijn Collega plant morgen de monteur in en laat van zich horen in dit topic.

ZiCom
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

We blijven mede optimistisch. 🙂

Bedankt voor de reactie.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Goedemiddag @ZiCom, ik heb je net gebeld maar kreeg je niet te pakken! Morgen tussen 12.00 en 18.00 uur komt de monteur bij je langs. Komt dit niet goed uit? Verzet dan de afspraak via Mijn Ziggo. Laat je hier weten hoe het afloopt? Voor nu wens ik je een fijne zondag.

ZiCom
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Sander,

Fijn dit berichtje.

Ik zal thuis zijn.

Bedankt!

ZiCom
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt allen,

 

Oplossing had toch wat meer voeten in de aarde maar het werkt nu.

Niet alleen was aop verouderd, maar er was helemaal geen signaal beschikbaar, gelukkig was er een fijne monteur die er goed werk van gemaakt heeft.

Iedereen bedankt voor zijn of haar bijdrage!

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Dat is supergoed nieuws, bedankt voor de update! Veel internetplezier!


 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic