Frankkoster

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen hoofdaansluiting in woning, groene kabel verdwijnt in de muur

Het lukt mij niet om het ziggo modem aan te sluiten omdat er geen hoofdaansluiting in mijn woning aanwezig is. De groene kabel is wel aanwezig in de kruipruimte, maar deze verdwijnt in de muur in plaats van naar een hoofdaansluiting te gaan. 

 

Wie kan mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Frankkoster! Een warm welkom bij Ziggo en op de Ziggo Community! 

Jammer dat je geen hoofdaansluiting in je woning hebt! Goed dat je hier aan de bel hebt getrokken. Ik heb direct een monteur ingepland voor 23 september (eerste beschikbare afspraak) tussen 12.00 en 18.00 uur. Je krijgt hier nog een bevestiging van! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

In dit geval vanmiddag al.


Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Vervolg op bericht hier zojuist boven:

 

Of 

 

Laat een monteur komen

Ben je nieuw bij Ziggo? Of ben je al klant en ben je verhuisd? Dan heb je installatiegarantie. Tot 8 weken na ontvangst van je installatiepakket, kun je kosteloos een monteur laten langskomen. Dit geldt ook tot 8 weken na een verhuizing.

 

Monteursafspraak maken (ziggo.nl)

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Frankkoster! Een warm welkom bij Ziggo en op de Ziggo Community! 

Jammer dat je geen hoofdaansluiting in je woning hebt! Goed dat je hier aan de bel hebt getrokken. Ik heb direct een monteur ingepland voor 23 september (eerste beschikbare afspraak) tussen 12.00 en 18.00 uur. Je krijgt hier nog een bevestiging van! 

Uitgelicht topic