1
Vraag
2
Reacties
Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Geen einddatum contract in mijn Ziggo

Weet iemand waarom er geen einddatum contract in mijn Ziggo wordt vermeldt. Is dit een bewuste actie van Ziggo? Heel apart want in mijn Vodafone staat wel een einddatum contract, terwijl VodafoneZiggo één is.🙄

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Kartal72

Goede vraag! In zo'n geval willen we graag even met je in contact komen 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het lijkt bewust. Want wie nu Compleet of Max met Next besteld gaat een nieuw jaar contract aan, het is dan wel handig om te weten wanneer dit is ingegaan en per wanneer je contract vrij bent.

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@RoWi. Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt. Ik denkt dat veel mensen niet eens weten wat hun einddatum bij Ziggo is. Slimme zet van Ziggo😒

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Er wordt regelmatig een topic geopend met de vraag hoe lang het abonnement nog duurt. Genoeg klanten die zich blijkbaar ook niet bewust zijn dat bepaalde acties je opnieuw vastleggen voor een jaar met de nodige bijkomende afkoop kosten.

Er is van alles vast gelegd in wetten en regels maar blijkbaar niet de openheid wat betreft het begin van je contractperiode.

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Graag wil ik van een Ziggo mod weten waarom er bij mijn Vodafone wel en bij mijn Ziggo geen einddatum wordt vermeld.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Kartal72

Goede vraag! In zo'n geval willen we graag even met je in contact komen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic