Weet iemand waarom er geen einddatum contract in mijn Ziggo wordt vermeldt. Is dit een bewuste actie van Ziggo? Heel apart want in mijn Vodafone staat wel een einddatum contract, terwijl VodafoneZiggo één is.🙄
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Kartal72,
Goede vraag! In zo'n geval willen we graag even met je in contact komen 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het lijkt bewust. Want wie nu Compleet of Max met Next besteld gaat een nieuw jaar contract aan, het is dan wel handig om te weten wanneer dit is ingegaan en per wanneer je contract vrij bent.
@RoWi. Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt. Ik denkt dat veel mensen niet eens weten wat hun einddatum bij Ziggo is. Slimme zet van Ziggo😒
Er wordt regelmatig een topic geopend met de vraag hoe lang het abonnement nog duurt. Genoeg klanten die zich blijkbaar ook niet bewust zijn dat bepaalde acties je opnieuw vastleggen voor een jaar met de nodige bijkomende afkoop kosten.
Er is van alles vast gelegd in wetten en regels maar blijkbaar niet de openheid wat betreft het begin van je contractperiode.
Graag wil ik van een Ziggo mod weten waarom er bij mijn Vodafone wel en bij mijn Ziggo geen einddatum wordt vermeld.
Hoi @Kartal72,
Goede vraag! In zo'n geval willen we graag even met je in contact komen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.