1
Vraag
2
Reageer en help mee
Timmetjuh070

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen diensten na verhuizing (nieuwbouw)

Beste forumleden,

 

Eind december 2022 ben ik verhuisd naar een renovatie project in Weesp.

Ik heb mijn oude modem meegenomen naar het nieuwe huis.

Tot op heden nog geen internet & tv op coax.

Een meneer van Ziggo nieuwbouw afdeling, heeft mij al meerdere malen verteld dat mijn huis de desbetreffend week zou worden voorzien van signaal.

 

Nou mijn vraag is, Waarom staat mijn abonnement nog steeds ingeschreven op het oude adres?

En kan de klantenservice mij niet vinden op het nieuwe adres?

 

Ik heb dus 3 weken lang al een leen router, vorige week heb ik een mail gekregen dat ik deze moest retouren, want ik zou al internet moeten hebben..

Helaas! Nog niks, nu is de leenrouter uitgeschakeld en kan ik hem niet meer gebruiken.

Ook hierbij kan de klantservice mij blijkbaar niet helpen?! en dat het bij een andere afdeling ligt, die ik vervolgens dus niet kan bereiken.

 

Ik heb dus al 2 facturen moeten betalen voor mijn abonnement bij Ziggo, voor januari en februari, terwijl ik er geen gebruik van kan maken...

 

Wie o wie kan mij helpen hoe het nu allemaal zit?

Thanks, Tim.

14 Reacties 14
RoWi.

Level 20
Expert
  • 16034Posts
  • 690Oplossingen
  • 5109Likes

Nou mijn vraag is, Waarom staat mijn abonnement nog steeds ingeschreven op het oude adres? En kan de klantenservice mij niet vinden op het nieuwe adres?

 

Het lijkt erop dat de verhuizing administratief niet goed is afgehandeld. Heeft u de verhuizing telefonisch doorgegeven of via de Mijn Ziggo omgeving?

Timmetjuh070
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zowel online op mijn ziggo , als 6 uur in totaal met de klantenservice kwijt te zijn. Ze krijgen het niet in orde / snappen het probleem niet. 

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16034Posts
  • 690Oplossingen
  • 5109Likes

Los van dit administratie probleem, is er al wel een TV signaal? Door een coax kabel direct in de TV te stoppen en de ongecodeerde kanalen te zoeken. U bent al klant de procedure zal u bekend zijn.

 

 

Timmetjuh070
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja, al het ''simpele'' wat ik vanuit mijn kant kan en kon doen, is gedaan.
Geen signaal. 

RoWi.

Level 20
Expert
  • 16034Posts
  • 690Oplossingen
  • 5109Likes

Dan zijn er dus twee problemen buitenshuis moet uw woning worden aangesloten en bij de administratie zal nageplozen moeten worden waarom de verhuizing niet goed is verwerkt.

 

Dit is aan een moderator daar kunnen wij als medeklanten niet bij helpen.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 776Likes

Goedemiddag @Timmetjuh070!

Hier lijken inderdaad helaas een aantal dingen niet goed te gaan. Frustrerend dat de diensten in de nieuwe woning nog niet werken!

Ik duik hier graag dieper op in. Kun je in je Community profiel ook tussen haakjes je oude postcode en huisnummer zetten?

Timmetjuh070
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag Erik!

 

Zojuist gedaan.

Ik zal even kijken of ik prive bericht naar u kan sturen met deze info mocht het niet voldoende zijn.

 

Tim.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 776Likes

Bedankt voor de aanvullende gegevens @Timmetjuh070. Ik laat dit verder onderzoeken. Zelf ben ik de komende dagen niet aanwezig, maar als er terugkoppeling is dan hoor je dat van een collega.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 892Posts
  • 106Oplossingen
  • 397Likes

Hi @Timmetjuh070! Ik heb even gebeld met een andere afdeling en zij hebben mij laten weten dat er een achterstand is met het aanleggen van signaal naar de woning. Dit is bekend en zijn ze druk mee bezig om het zo snel mogelijk te realiseren. Maar het goede nieuws is dat je leenrouter gewoon moet werken, die is weer geactiveerd door een collega! 

Als er meer bekend is, nemen mijn collega's van de Nieuwbouw-afdeling ook contact met je op! Als je router niet werkt, herstart hem dan even! 

Timmetjuh070
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank Carlien!

 

Klopt het dat mijn contract nog op mijn oude adres staat, en het pas over wordt gezet wanneer ik signaal heb op het nieuwe adres?

 

Groetjes Tim.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 892Posts
  • 106Oplossingen
  • 397Likes

Yes, dat klopt! Dat kunnen we pas over zetten zodra je nieuwe adres signaal heeft, dus dat komt nog 🙂 We regelen uiteraard daarna ook een vergoeding met je! 

Timmetjuh070
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi, ik heb dit topic expres nog niet gesloten om deze reden.

 

Inmiddels 4 maanden verder en nog steeds geen internet en tv in huis.

Heb ook al zeker een maand geen update gehad van Ziggo, en wordt inmiddels vrij ongeduldig.

 

Hoe het toen er voor stond, is dat er nog steeds vervuilde grond is van straat naar verdeelkast.

Wie is de aannemen van Ziggo? 
IK zou graag contact willen leggen met hun hoe het nou zit.

Of moet ik een klacht indienen bij de gemeente?

 

Wat is de juiste wijze?

(Nee niet via ziggo, daar wordt ik niet wijzer van)

 

Tim.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3325Posts
  • 407Oplossingen
  • 1152Likes

@Timmetjuh070 Wat super frustrerend dat je nog altijd niet weet hoe het ervoor staat. Ik heb je nieuwe adresgegevens erbij gezocht en zie dat er op 01-03-2023 een laatste update was. Uit deze interactie haal ik onder andere dat er na 15-03 meer moet duidelijk zijn en dat de KeepGo verbinding is verlengd. 

Tot mijn grote spijt zie ik nog geen updates. Je kunt het beste je beklag doen bij de betreffende afdeling: nieuwbouwkabelaanleg @ ziggo.com of telefonisch bellen op 088-1212706, bereikbaar van maandag - vrijdag tussen 08.00 en 13.00 uur. Deze afdeling heeft verdere informatie tot de status en kan ook nagaan wie de toegewezen aannemer is. Houd je ons op de hoogte?

Timmetjuh070
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Vincent,

 

Dank voor je bericht.

Ik heb ze even gebeld, dus bedankt voor het 088 nummer ipv de normale klantenservice.

Ze mogen pas in april aan de slag met de vervuilde grond. En verwachten halverwege april het draaiend te hebben.

 

5 maanden verder wel is waar....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic