Beste forumleden,
Eind december 2022 ben ik verhuisd naar een renovatie project in Weesp.
Ik heb mijn oude modem meegenomen naar het nieuwe huis.
Tot op heden nog geen internet & tv op coax.
Een meneer van Ziggo nieuwbouw afdeling, heeft mij al meerdere malen verteld dat mijn huis de desbetreffend week zou worden voorzien van signaal.
Nou mijn vraag is, Waarom staat mijn abonnement nog steeds ingeschreven op het oude adres?
En kan de klantenservice mij niet vinden op het nieuwe adres?
Ik heb dus 3 weken lang al een leen router, vorige week heb ik een mail gekregen dat ik deze moest retouren, want ik zou al internet moeten hebben..
Helaas! Nog niks, nu is de leenrouter uitgeschakeld en kan ik hem niet meer gebruiken.
Ook hierbij kan de klantservice mij blijkbaar niet helpen?! en dat het bij een andere afdeling ligt, die ik vervolgens dus niet kan bereiken.
Ik heb dus al 2 facturen moeten betalen voor mijn abonnement bij Ziggo, voor januari en februari, terwijl ik er geen gebruik van kan maken...
Wie o wie kan mij helpen hoe het nu allemaal zit?
Thanks, Tim.