1
Vraag
2
Reageer en help mee
Iris2912

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bol.com bon van €450 ontvangen

Ik heb eind vorig jaar met de blackfriday deals het elite abonnement met tv van Ziggo aangesloten omdat ik werd gelokt door een bol.com kadobon van €450. Ik heb dan ook voor de bon gekozen in plaats van 50% korting het gehele jaar. Tot op heden heb ik niks ontvangen en door ziggo te bellen schiet ik ook niks op. Ik zou ook teruggebeld worden, maar dir gebeurd ook niet. 

wat te doen en kan iemand van ziggo me aub helpen..?

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74446Posts
  • 5095Oplossingen
  • 21623Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Pasi

Level 18
  • 9502Posts
  • 487Oplossingen
  • 5294Likes

@Iris2912  schreef:

Ik heb eind vorig jaar met de blackfriday deals het elite abonnement met tv van Ziggo aangesloten omdat ik werd gelokt door een bol.com kadobon van €450. Ik heb dan ook voor de bon gekozen in plaats van 50% korting het gehele jaar. Tot op heden heb ik niks ontvangen en door ziggo te bellen schiet ik ook niks op. Ik zou ook teruggebeld worden, maar dir gebeurd ook niet...

Hallo,

WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators afhankelijk van de werkdruk binnen 1 week langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u veel beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Om u te helpen, hebben de Ziggo mods natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ), uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel, hiermee kan een mod uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.

Geen idee hoeveel mede klanten exact hetzelfde hebben ( ik ben de tel kwijt ), maar u bent dus niet de enige met dit probleem.

Ziggo heeft er weer een bende van gemaakt.

Laat u ook de helpdesk links liggen, want die kan in dit geval geheel niets voor u betekenen. Sterker nog, grote kans dat ze het erger maken.

Wacht u totdat een Ziggo mod hier verschijnt, zodra deze uw vraag behandelt zal hij/zij zich hier melden.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1012Posts
  • 101Oplossingen
  • 501Likes

Wat een teleurstelling @Iris2912 dat jij zo lang moet wachten op je Bol.com voucher, zelfs nadat je hier meerdere malen contact over hebt gehad. Ik ben hier voor je ingedoken en heb een herstelactie gemaakt om er voor te zorgen dat jij het voucher ontvangt dat bij jouw Black Friday bestelling hoort. Houd er rekening mee dat dit wel tot 3 weken kan duren, sorry daarvoor. Heb je na 3 weken nog steeds je voucher niet, trek dan via deze weg aan de bel! 

Pasi

Level 18
  • 9502Posts
  • 487Oplossingen
  • 5294Likes

@Judith  schreef:

Wat een teleurstelling @Iris2912dat jij zo lang moet wachten op je Bol.com voucher, zelfs nadat je hier meerdere malen contact over hebt gehad. Ik ben hier voor je ingedoken en heb een herstelactie gemaakt om er voor te zorgen dat jij het voucher ontvangt dat bij jouw Black Friday bestelling hoort. Houd er rekening mee dat dit wel tot 3 weken kan duren, sorry daarvoor. Heb je na 3 weken nog steeds je voucher niet, trek dan via deze weg aan de bel! "

"...tot 3 weken..." ?? !!

Dat is geen herstel actie, maar waarschijnlijk gewoon wachten totdat het administratie systeem de bon alsnog uitspuugt.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1386Posts
  • 152Oplossingen
  • 927Likes

Hi @Pasi, uiteraard ben je vrij om je mening te delen. Het is echter niet nodig om de oplossing van een collega te ondermijnen. Je reactie voegt in deze niets toe aan de oplossing voor de klant.

Pasi

Level 18
  • 9502Posts
  • 487Oplossingen
  • 5294Likes

@Welmoed  schreef:

Hi @Pasi, uiteraard ben je vrij om je mening te delen. Het is echter niet nodig om de oplossing van een collega te ondermijnen. Je reactie voegt in deze niets toe aan de oplossing voor de klant.

Ik wil beslist geheel niets ondermijnen !

Maar een antwoord als "...Houd er rekening mee dat dit wel tot 3 weken kan duren, sorry daarvoor. Heb je na 3 weken nog steeds je voucher niet, trek dan via deze weg aan de bel!...", is natuurlijk geen oplossing. Het geeft waarschijnlijk meer aan, dat Ziggo zelf het eigenlijk ook niet meer weet en de klant ( sinds december vorig jaar ) maar moet afwachten.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1386Posts
  • 152Oplossingen
  • 927Likes

Dat het lang duurt, uiterlijk 3 weken, is lang. Dat ben ik met je eens en mag je uiteraard ook benoemen.

Judith heeft nu de juiste stap gezet, een herstelactie aanmaken, om ervoor te zorgen dat de klant alsnog haar bon ontvangt. Daar ging het mij in deze ook om. Ik ga er vanuit dat het na Judith haar actie in orde komt voor de klant.

Iris2912
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt, ik hoop echt dat het wordt opgelost!

HBO Fan

Level 12
  • 677Posts
  • 8Oplossingen
  • 533Likes

@Welmoed  schreef:

Dat het lang duurt, uiterlijk 3 weken, is lang. Dat ben ik met je eens en mag je uiteraard ook benoemen.

Waar @Pasi denk ik, en andere klanten ook, op aanslaan is dat oplossingen ellenlang lijken te duren.

Uiterlijk 3 weken na nu, want klant is al een tijdje bezig natuurlijk.

Natuurlijk begrijpt elke klant best wel dat fouten er nu eenmaal bijhoren, maar het oplossen duurt veel een veel een veel te lang.

Dat jij of andere mod collega hier persoonlijk niets mee kan wordt ook nog wel begrepen, maar inmiddels hebben een aantal klanten geen begrip meer voor het ZIGGO-beleid in deze.

Je kan klanten niet weken/ maanden alleen maar sorry's geven en ze in het ongewis laten. Klanten moeten heel vaak (= eigenlijk altijd) zelf weer naar de status van de voortgang vragen.

Hoe ingewikkeld is het om klanten mee te laten kijken in de afwikkelingstool die ZIGGO gebruikt? 

- Daar kan klant zien wat er werkelijk omschreven is over zijn/haar/hen klacht

- Kun je zien dat er nog aan gewerkt wordt

- Zorgt ervoor dat ZIGGO-collega's goed beschrijven wat ze doen, want klant kijkt mee. (en dat werkt super)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic