Gisteren abonnement tv en internet verandert. (Hebben chromecast aan tv hangen dus geen next kastje meer in gebruik. Gebruiken ziggo go app op tv. En gebruiken connectbox als modem) Gisteren abonnement dus omgezet van Max pakket naar kabel tv en hebben internet downloadsnelheid opgehoogd naar 1000.
Een Gigabitmodem zou toegestuurd worden. Bevestigingsmail niet gehad. In Mijnziggo staan wel 3 dingen die gestuurd gaan worden? In Mijnziggo is er (nog) niets aangepast. Abonnement niet. Humax. Ziggo mediabox, CL module, wifispots , vastbellen staan er nog steeds in. Gevraagd deze te verwijderen/ te stoppen . Smartwifispits 3x nog wel in gebruik. Vandaag opnieuw gebeld 2x. Eerste keer om te vragen welk tv pakket ik moet pakken om 7 dagen terug te kunnen kijken in ziggogo app op tv. (kabel tv is maar 2 dagen terugkijken mogelijk). De man vd klantenservice kon dat niet vertellen. Zei ook dat max tv hetzelfde is als complete tv pakket? Volgend mij klopt dat niet. Alles hier uitgezocht in de community. Moet complete pakket hebben. Nogmaals gebeld. Er blijkt niets van het abonnement en de rest omgezet/ gestopt te zijn. Vandaag Tv abonnement nogmaals gewijzigd (ivm kunnen terugkijken ziggoapp van 2 naar 7 dagen). Vandaag completepakket gekozen. En Internet 1000 downloadsnelheid. Weer geen bevestigingsmail.
Wat gaat er niet goed? Wat kan ik nog doen?
want bellen is niet succesvol.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Caro4! Hartelijk dank voor je reactie! Ik heb het pakket voor je aanpast naar Internet Elite en TV Complete Next. Je ontvangt dat binnen enkele dagen met de Pakketdienst van Post NL dan ook een Gigabit modem (Docsis 3.1). Het oude modem stuur je kosteloos retour in de retourdoos naar ons retouradres.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Laat je het weten wanneer wij jou verder nog ergens mee kunnen helpen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Fijn , ik ben benieuwd. Bedankt voor de reactie.
Iedereen met tv-abo kan toch met ziggogo-app en op ziggogo.tv 7 dagen terug kijken..??
Op dit forum staat dat met start abonnement en kabel tv je maar 2 dagen kan terugkijken via ziggo go app. Met complete en max pakket kan je 7 dagen terug kijken. Daarom wilde ik opnieuw wijzigen van kabel-tv naar complete. Maar er was gisteren niets gewijzigd. Dus ook niet van max tv naar kabel tv. Max tv gedowngraded omdat ik een chromecastkastje hebbasn tv
Met tv-start kan je met de mediabox maar 2 dagen terug kijken.
Ok. Dat had ik gelezen. Daarom wilde ik pakket complete tv. Nog steeds geen bevestigingsmail van verandering naar dit pakket.
Goedemorgen @Caro4! en een warm welkom op de Community,
Wat ontzettend vervelend dat het niet wil vlotten met het wijzigen van je pakket. Als ik het goed begrijp wil je graag je bestaande abonnement omzetten naar Internet Elite (1000 MBs) en TV Complete Next. Ik heb even jouw gegevens erbij gepakt en even gekeken naar de orders. Het enige wat ik terugzie is een aanpassing naar Internet Elite en Kabel TV, dat lijkt mij niet juist als ik jouw wensen teruglees. Zal ik anders jouw pakket naar het gewenste abonnement aanpassen?
Goedemorgen,
Het zou heel fijn zijn als het pakket naar complete tv pakket en Elite internet omgezet wordt.
Kan ik dan het modem connectbox houden of heb ik dan de gigabit modem nodig?
Zonodig deze dan ook graag omzetten.
Alvast heel erg bedankt!
en ook de anderen voor het meedenken.
@Caro4! Hartelijk dank voor je reactie! Ik heb het pakket voor je aanpast naar Internet Elite en TV Complete Next. Je ontvangt dat binnen enkele dagen met de Pakketdienst van Post NL dan ook een Gigabit modem (Docsis 3.1). Het oude modem stuur je kosteloos retour in de retourdoos naar ons retouradres.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Laat je het weten wanneer wij jou verder nog ergens mee kunnen helpen?
Wat fijn Paul! Dank jewel voor het in orde maken. Ben erg blij hiermee. Fijn dat het zo kan!
bedankt en nog een fijne zondag.
groeten v Caroline.
@Caro4! Heel graag gedaan! Jij ook nog een hele fijne zondag gewenst! 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.