Danny2020
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Geen bevestiging opzegging

Kan iemand van Ziggo nazien of mijn opzegging verwerkt is? Ik ben op 16 augustus (nu een dikke week geleden) gebeld door de afdeling opzeggingen. Verhaal uitgelegd en ze gaf ook aan dat eind september het abonnement bij Ziggo gestopt zal worden. Helaas heb ik daar dus nog steeds geen schriftelijke bevestiging van mogen ontvangen? Is die al verzonden door Ziggo en gaat er iets fout bij Post NL? Ik zie graag een reactie van een van de Ziggo medewerkers retour. Het profiel is ingevuld!

2 Reacties 2
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 6091Posts
  • 246Oplossingen
  • 2515Likes

Ik heb je vraag voor morgenochtend bij het ontbijtbordje gelegd van het moderatieteam.

Mark
Community Moderator
Community Moderator
  • 5358Posts
  • 614Oplossingen
  • 1991Likes

Hi Danny, de afspraak van de opzegging per 30-9-21 staat genoteerd in onze administratie alleen de order om dat daadwerkelijk uit te voeren zetten we er pas later in. Als we die order er nu al in zouden zetten kunnen er geen andere wijzigingen tussendoor meer plaatsvinden.

Dus nee er is nog geen bevestiging verstuurd, maar ja de afspraak staat zwart op wit in onze administratie. Zodra de opzeg-order ingevoerd wordt krijg je tzt natuurlijk wel de bevestiging daarvan.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo