1
Vraag
2
Reageer en help mee
Danny2020

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Geen bevestiging opzegging

Kan iemand van Ziggo nazien of mijn opzegging verwerkt is? Ik ben op 16 augustus (nu een dikke week geleden) gebeld door de afdeling opzeggingen. Verhaal uitgelegd en ze gaf ook aan dat eind september het abonnement bij Ziggo gestopt zal worden. Helaas heb ik daar dus nog steeds geen schriftelijke bevestiging van mogen ontvangen? Is die al verzonden door Ziggo en gaat er iets fout bij Post NL? Ik zie graag een reactie van een van de Ziggo medewerkers retour. Het profiel is ingevuld!

2 Reacties 2
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 2930Likes

Ik heb je vraag voor morgenochtend bij het ontbijtbordje gelegd van het moderatieteam.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 654Oplossingen
  • 1965Likes

Hi Danny, de afspraak van de opzegging per 30-9-21 staat genoteerd in onze administratie alleen de order om dat daadwerkelijk uit te voeren zetten we er pas later in. Als we die order er nu al in zouden zetten kunnen er geen andere wijzigingen tussendoor meer plaatsvinden.

 

Dus nee er is nog geen bevestiging verstuurd, maar ja de afspraak staat zwart op wit in onze administratie. Zodra de opzeg-order ingevoerd wordt krijg je tzt natuurlijk wel de bevestiging daarvan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic