Maandag 19 augustus 2024 heb ik telefonisch mijn abonnement opgezegd. Echter, heb ik tot op heden geen bevestiging van deze opzegging per mail en geen verdere instructies inzake het terugsturen van apparatuur ontvangen. Tijdens telefonisch contact op dinsdag 20 augustus en woensdag 21 augustus 2024 is mij aangegeven dat de bevestiging niet schriftelijk wordt verstuurd, maar alleen per e-mail en dat ik maar moest afwachten. Dit is mijns inziens niet acceptabel, het feit dat de opzegging geautomatiseerd verwerkt wordt is niet het probleem van mij als klant. Naast een schriftelijke bevestiging dien ik tevens tijdig te weten welke apparatuur ik terug moet sturen. Derhalve verzoek ik jullie dringend via deze weg om mij een bevestiging van de opzegging per 19 augustus 2024 en aanvullende instructies per e-mail aan te leveren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de mogelijke stappen te zetten.
Hi @Latifa64,
Goed dat je ons hier gevonden hebt en je vraag stelt! Logisch dat je graag de bevestiging van de opzegging wil hebben en tevens wil weten hoe en wat omtrent het retourneren van de apparatuur.
Ik zie dat je je abonnement hebt opgezegd op 19 augustus 2024 en dat de opzegging voltooid is per 19 september 2024. Is dit allemaal juist?
Als bovenstaand klopt hoor ik het graag van je. In dat geval ga ik de huidige opzegging verwijderen en opnieuw invoeren namelijk.
Ik hoor het graag van je, alvast bedankt voor je reactie.
Ik heb inderdaad op 19 augustus 2024 telefonisch contact met jullie gehad en mijn abonnement met een opzegtermijn van een maand opgezegd.
Helder, en dat is ook wat ik in het systeem zie staan @Latifa64. Je krijgt binnenkort sowieso nog een bevestiging, die laat nog even op zich wachten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.