@Template @Dave Heb een lopend abonnement op skyshowtime, zou nog persoonlijk bericht krijgen hoe ik dit over kan zetten naar Ziggo en mijn lopende abonnement opzeggen. Tot nu toe geen bericht ontvangen! Denk dat ik mijn abonnement nog maar ff ga aanhouden tot er duidelijkheid is van Ziggo. Betaal nu € 3,99 en voor die prijs krijg ik het niet meer.
Ziggo blinkt weer eens uit in onduidelijkheid hoe en wat voor bestaande klanten met een lopend abonnement bij skyshowtime.
**Moderator: Van reactie los topic gemaakt. Reactie stond oorspronkelijk hier**
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Garihd prima, laten we het zo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Sjaqie voor deze vragen is dit topic juist niet voor bedoeld. In principe zou elke klant met TV Max of een Vodafone abonnement nu al een Skyshowtime account via Mijn Ziggo moeten kunnen activeren.
Hoe dan ook lekker dat abonnement houden want terug naar die prijs kan niet.
Dus dit stuk in het bericht is onzin?
Ik heb al een SkyShowtime abonnement. Kan ik mijn abonnement opzeggen nu ik een gedeelte van de content ook via Ziggo kan kijken?
Met een losstaand SkyShowtime-abonnement heb je toegang tot de volledige catalogus in de SkyShowtime-app. Daarnaast heb je toegang tot kijkprofielen en kijkhistorie in de app. Als je SkyShowtime nu stopzet, verlies je al deze functies. In je Ziggo tv-menu zie je een selectie van de grootste titels van SkyShowtime. Later dit jaar krijg je persoonlijk bericht over het activeren van een SkyShowtime-account via Ziggo. Je kunt je huidige SkyShowtime abonnement dan probleemloos overzetten naar Ziggo.
Dat stuk is geen onzin. Het is mijn goed bedoelde advies dat eigen abonnement niet op te zeggen. Als u die € 3,99 wilt uitsparen dan is het de eigen keuze.
Maar deze vraag is hier of topic. Deze topic is gemaakt om titels te delen die men kijkt.
@Garihd eerste opmerking ben ik het niet mee eens, als dit een (goed bedoeld) advies is moeten ze dat er bij zetten en niet dat je persoonlijk bericht krijgt.
Tweede heb je gelijk is hier off topic, maar is niet anders kan en ga het niet verplaatsen
@Sjaqie ik reageerde op je eigen opmerking dat je het Skyshowtime abonnement nooit meer voor die prijs terugkrijgt.
Het bericht krijgen vanuit Ziggo dat is een ander verhaal. Als je de linkt volgt naar het officiële Skyshowtime topic dan is daar te lezen dat meerdere klanten hun 'gratis' account al hebben geactiveerd. Zonder enige kennisgeving vanuit Ziggo.
Je hoeft je vraag ook niet te verplaatsen dat is het werk van een moderator.
@Sjaqie de App blijft altijd bestaan, mensen met TV Max gaan als eerst overgezet worden, daarna mensen die de App hebben, kan ook zijn dat de App gewoon gekoppelt gaat worden aan de Media Box. Daar is nog niets over bekend, dat komt pas in later bericht naar buiten, maar dat zie je in het hoofd topic Het beste van SkyShowtime bij Ziggo Hier worden alle berichten en issue's besproken. Bericht krijg je vanzelf zoals @Garihd ook al aangeeft, die geeft ook al netjes een topic door. ( @Garihd mijn dank er voor 👍 )
@Sjaqie schreef:
@Sjaqie Zekers de App aanhouden tot nader bericht van Ziggo zelf 😉 zoals @Garihd al zegt deze prijs krijg je nooit weer. Mijn Abonnement is wel gekoppelt, maar de App heb ik nog steeds los staan, ik betaal ook elke maand nog € 3,99 per maand. Even duidelijk dat het nog niet over is gezet en de App dus nog draait, en waarschijnlijk zal het in een Ziggo Jasje gedaan worden en heb je meer keus met de App.
@Dave Je maakt het wel erg verwarrend nu.
De Skyshowtime app staat er buiten het gaat om het account wat iemand heeft. In principe is het nu zo dat als je al een Skyshowtime abonnement hebt na het activeren via Mijn Ziggo het bestaande account kan worden gekoppeld aan een account via Ziggo. Maakt iemand een nieuw account aan dus met een ander gebruikersnaam/ email adres dan heb je twee accounts. Dat is vermoedelijk wat jij bedoelt. Verder klopt het niet dat klanten met TV Max eerder worden overgezet, er zijn nu al klanten met het oude Movies & Series L die al een 'gratis' account konden maken.
Er is nu al meer keuze via de app dat verandert niet, ook komt er geen Ziggo jasje.
@Garihd ja ok inderdaad verwarrend, maar de berichtgeving algemeen is verwarrend vanuit Ziggo, ik ben al overgezet via activatie, maar heb de App ook nog. Ben dan benieuwd wat daar mee gaat gebeuren.
We wachten het rustig af, meer kunnen we niet doen, schept het ook geen verwarring 😉 Ik vind prima, Kan kijken via de App of de Mini Next, dat is waar het om gaat denk ik.
@Template sorry dat we verder off topic zijn gegaan. Ik hoop dat een moderator dit kan verplaatsen.
Dave er gaat helemaal niks met de app gebeuren. Een Ziggo klant die geen Max afneemt of geen Vodafone abonnement kan de app gewoon met een eigen abonnement gebruiken. Dat was al zo en zal zo blijven.
Alleen het account wat iemand heeft kan worden gekoppeld via Ziggo dan verandert een betaald account in een 'gratis' account meer niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.