1
Vraag
2
Reacties
AppieSan

Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 24Likes

Geen aop in meterkast, wel twee kabels met splitters?

Iemand dit al eerder gezien?

We gaan straks naar een huis uit de jaren 70 verhuizen en had gewoon een aop punt verwacht in de meterkast 😕

Heb zo mijn twijfels of dit gaat werken met mijn nieuwe next boxen.
Zou me niet verbazen dat een van de kabels van de buren is die zeker 10 meter verder wonen.

Geen idee of de kabels ook nog werken.
Splitters hebben ook hun beste tijd gehad, lijkt op oxidatie....

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Bij verhuizing heeft u recht op een gratis installatiemonteur. Ik zou die alvast maar bestellen!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Bij verhuizing heeft u recht op een gratis installatiemonteur. Ik zou die alvast maar bestellen!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Inderdaad Jan F.

geen AOP zien we vaker. 2 kabels is echter iets unieker. Die zijn in ieder geval niet beiden voor je AppieSan

Is de meterkast vochtig? Want als daar dan een AOP word geplaatst, ligt oxidatie ook daarbij op de loer, net als op andere apparaten die je er zal gaan plaatsen. Kijk dus of je dat kan oplossen.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
AppieSan Van harte gefeliciteerd met de nieuwe woning! Heb je inmiddels al een afspraak geboekt met de monteur? We zien natuurlijk graag de foto na de metamorfose terug op de Community.
AppieSan
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 24Likes
Hoi Sander Ziggo , net gebeld en wat blijkt dat is niet mogelijk :zipper_mouth:
Eerst moet de boel overgezet worden bij Ziggo en dan kan ik pas een monteur boeken en volgens de dame kan dat dan wel eens een week duren....... :nauseated_face:
Dus ik zeg prima zet hem dan maar over op de 20 augustus en dan kijk ik zolang wel vanaf mijn oude adres. Wordt me doodleuk vertelt dat het signaal na paar dagen daar niet meer wordt doorgegeven. Dat is nou niet echt service in mijn optiek.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic