1
Vraag
2
Reacties
ozansargin

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen aanbod verlenging

Beste Leden,

Mijn naam is Ozan en ik ben al een jaar klant bij Ziggo, Mijn contract loopt volgende week af en niemand heeft me benaderd bijvoorbeeld voor een nieuwe aanbod en met meer informatie over de nieuwe prijzen....

Ik dacht namelijk dat er gecommuniceerd zou worden met een nieuwe aanbod en over de nieuwe prijzen (bestaande klant)

Gaat er nog wat gebeuren> ik weet nu van niks> Hebben jullie ervaringen hiermee? @Ziggo


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 19
Expert
  • 13436Posts
  • 2626Oplossingen
  • 5342Likes

Je contract loopt na afloop vaan een jaarcontract gewoon door, zonder eventuele kortingen.

Daar wordt verder niet over gecommuniceerd, of een nieuw aanbod gedaan.

 

Voorwaarden | Klantenservice | Ziggo

 

Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steefb

Level 19
Expert
  • 13436Posts
  • 2626Oplossingen
  • 5342Likes

Je contract loopt na afloop vaan een jaarcontract gewoon door, zonder eventuele kortingen.

Daar wordt verder niet over gecommuniceerd, of een nieuw aanbod gedaan.

 

Voorwaarden | Klantenservice | Ziggo

 

Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Online gamen of bordspellen?

Uitgelicht topic