Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
ozansargin
Level 1

Geen aanbod verlenging

Beste Leden,

Mijn naam is Ozan en ik ben al een jaar klant bij Ziggo, Mijn contract loopt volgende week af en niemand heeft me benaderd bijvoorbeeld voor een nieuwe aanbod en met meer informatie over de nieuwe prijzen....

Ik dacht namelijk dat er gecommuniceerd zou worden met een nieuwe aanbod en over de nieuwe prijzen (bestaande klant)

Gaat er nog wat gebeuren> ik weet nu van niks> Hebben jullie ervaringen hiermee? @Ziggo


0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Je contract loopt na afloop vaan een jaarcontract gewoon door, zonder eventuele kortingen.

Daar wordt verder niet over gecommuniceerd, of een nieuw aanbod gedaan.

 

Voorwaarden | Klantenservice | Ziggo

 

Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd.

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
Steefb
Level 20

Je contract loopt na afloop vaan een jaarcontract gewoon door, zonder eventuele kortingen.

Daar wordt verder niet over gecommuniceerd, of een nieuw aanbod gedaan.

 

Voorwaarden | Klantenservice | Ziggo

 

Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd.

0 Kudos