Beste Leden,
Mijn naam is Ozan en ik ben al een jaar klant bij Ziggo, Mijn contract loopt volgende week af en niemand heeft me benaderd bijvoorbeeld voor een nieuwe aanbod en met meer informatie over de nieuwe prijzen....
Ik dacht namelijk dat er gecommuniceerd zou worden met een nieuwe aanbod en over de nieuwe prijzen (bestaande klant)
Gaat er nog wat gebeuren> ik weet nu van niks> Hebben jullie ervaringen hiermee? @Ziggo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je contract loopt na afloop vaan een jaarcontract gewoon door, zonder eventuele kortingen.
Daar wordt verder niet over gecommuniceerd, of een nieuw aanbod gedaan.
Voorwaarden | Klantenservice | Ziggo
Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je contract loopt na afloop vaan een jaarcontract gewoon door, zonder eventuele kortingen.
Daar wordt verder niet over gecommuniceerd, of een nieuw aanbod gedaan.
Voorwaarden | Klantenservice | Ziggo
Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.