1
Vraag
2
Reacties
trebor66

Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Geen SMS verificatie bij inloggen Mijn Ziggo

Sinds een week denk ik, volgt er geen SMS meer bij het inloggen op MIJN ZIGGO.  Hoe krijg ik dit weer werkend.

Ik heb niks anders ingesteld. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Op deze pagina https://account.ziggo.nl/account/overzicht  staat helemaal linksonder "inloggen met een extra code"  Volgens mij stond het uit, geen idee hoe het kan, heb mijn telefoonnummer opnieuw geregistreerd, waarna de code weer volgt. Dus het werkt weer gelukkig. Wel vreemd dat het niet meer werkte, maar we weten in ieder geval hoe het valt op te lossen:-). Dank voor de reacties.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Bij het invullen van de verificatie kun je ook een vinkje aanzetten, dan hoef je een tijd geen verificatie te doen op dat apparaat.

Heb je dat ooit aangevinkt?

 

Daarnaast kijkt Mijn Ziggo van welk IP adres je inlogd.

 

Tweestapsverificatie Mijn Ziggo | Klantenservice | Ziggo

 

 

Bert_0-1668503653489.png

 

borry52

Level 15
  • 1201Posts
  • 18Oplossingen
  • 418Likes

Heb ik ook een tijd gehad, bleek dat mijn SMS in sleep-modes stond.
Als ik een test-SMS naar mijn vrouw stuurde en daarna probeer in te loggen bij Mijn Ziggo kreeg ik wel de SMS-code. Zelfde probleem had ik ook met Amazon.

Heb toen de sleep-modes uitgeschakeld maar weet alleen niet meer hoe, ergens in het app menu.

 

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Heb Amazon gelijk maar even getest.  Maar die SMS kwam gewoon binnen gelukkig.  Sleep-modes zegt me eigenlijk niks.

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Goede vraag. Dacht het niet, maar twijfel wel. 

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Op deze pagina https://account.ziggo.nl/account/overzicht  staat helemaal linksonder "inloggen met een extra code"  Volgens mij stond het uit, geen idee hoe het kan, heb mijn telefoonnummer opnieuw geregistreerd, waarna de code weer volgt. Dus het werkt weer gelukkig. Wel vreemd dat het niet meer werkte, maar we weten in ieder geval hoe het valt op te lossen:-). Dank voor de reacties.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic