Sinds een week denk ik, volgt er geen SMS meer bij het inloggen op MIJN ZIGGO. Hoe krijg ik dit weer werkend.
Ik heb niks anders ingesteld.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op deze pagina https://account.ziggo.nl/account/overzicht staat helemaal linksonder "inloggen met een extra code" Volgens mij stond het uit, geen idee hoe het kan, heb mijn telefoonnummer opnieuw geregistreerd, waarna de code weer volgt. Dus het werkt weer gelukkig. Wel vreemd dat het niet meer werkte, maar we weten in ieder geval hoe het valt op te lossen:-). Dank voor de reacties.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij het invullen van de verificatie kun je ook een vinkje aanzetten, dan hoef je een tijd geen verificatie te doen op dat apparaat.
Heb je dat ooit aangevinkt?
Daarnaast kijkt Mijn Ziggo van welk IP adres je inlogd.
Tweestapsverificatie Mijn Ziggo | Klantenservice | Ziggo
Heb ik ook een tijd gehad, bleek dat mijn SMS in sleep-modes stond.
Als ik een test-SMS naar mijn vrouw stuurde en daarna probeer in te loggen bij Mijn Ziggo kreeg ik wel de SMS-code. Zelfde probleem had ik ook met Amazon.
Heb toen de sleep-modes uitgeschakeld maar weet alleen niet meer hoe, ergens in het app menu.
Heb Amazon gelijk maar even getest. Maar die SMS kwam gewoon binnen gelukkig. Sleep-modes zegt me eigenlijk niks.
Goede vraag. Dacht het niet, maar twijfel wel.
Op deze pagina https://account.ziggo.nl/account/overzicht staat helemaal linksonder "inloggen met een extra code" Volgens mij stond het uit, geen idee hoe het kan, heb mijn telefoonnummer opnieuw geregistreerd, waarna de code weer volgt. Dus het werkt weer gelukkig. Wel vreemd dat het niet meer werkte, maar we weten in ieder geval hoe het valt op te lossen:-). Dank voor de reacties.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.