1
Vraag
2
Reageer en help mee
KefPef

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen Next box, maar toch betalen!

Goedemorgen allen,

 

Na een half uur aan de telefoon te hebben gehangen met de klantenservice en toch wat verbijsterd te zijn post ik het hele verhaal hier om mijn ongenoegen te uiten. Maar toch ook met de hoop dat dit gewoon opgelost kan worden niet blijkt een of andere hele slechte grap te zijn.

 

In juli heb ik via de klantenservice een Next box aangevraagd. Er werd mij door de dame verteld dat dit mogelijk tegen 20 euro bijbetaling voor de administratieve handelen en het versturen. Leek mij redelijk.

In dit gesprek heb ik nog duidelijk gevraagd of er niets voor mij gaat veranderen qua maandkosten, dit omdat ik een abonnement heb via "friends & family" Er werd mij verzekerd dat dit gewoon het zelfde maandbedrag bleef.

 

De dag erna kreeg ik een bevestigingsmail waarin TOCH een gewijzigd maanbedrag stond van 68 of 69 euro. Toen heb ik gelijk de klantenservice gebeld om het te melden en te annuleren. De dame zou mijn bestelling annuleren en ik hoefde alleen maar het pakket met de Next box te weigeren. Zo gezegd zo gedaan. 

 

De in augustus kreeg ik een hele lage factuur en in september een hoge. Toen dacht ik nog het zal wel door die bestelling en annulering komen dat het nu zo loopt, laat maar gaan. Maar de factuur van oktober was toch rond de 69 euro. Toen heb ik naar de klantenservice gebeld om het hele verhaal uit te leggen. De dame begreep het verhaal maar zij moest het doorgeven aan een andere afdeling en die zouden dan contact met mij opnemen. 

Nu kreeg ik gisteren een mail met de nieuwe factuur! je raad het waarschijnlijk al, weer hetzelfde maandbedrag. 

 

Nu kreeg ik net van de heer van de klantenservice doodleuk te horen dat er helaas niets meer aan te doen was omdat het al te lang zo loopt!?!  Hij begreep het verhaal en vond het heel vervelend echter was er niet aan te doen. Ik moest maar 1 januari terug bellen (dan loopt het contract af) en dan kon het abonnement worden veranderd. Toen heb ik gevraagd of hij dan toch maar die Next box kon opsturen, dit omdat ik er toch al 4 maanden voor betaal. Maar dat ging ook niet want die zat inmiddels al niet meer in het pakket dat ik heb :S Nu breekt mij klomp!!!

 

Dus al met al betaal ik (wanneer ik tot januari wacht) 6 maanden lang 20 euro per maand meer voor een service/abonnement dat ik helemaal niet heb. en ook nooit heb gehad! 

Dit is wellicht het slechtste voorbeeld van KLANTENSERVICE die ik ooit heb meegemaakt.

 

 

23 Reacties 23
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goed dat het opgelost is, @KefPef 🙂

 

Vind je het leuk om de komende (koude) maanden van wat extra zenders te genieten op onze kosten? Film1, bijvoorbeeld. Of Movies en Series XL. Fox Sports Eredivisie?  Ik activeer graag 3 maanden een extra zenderpakket gratis voor je. Dit pakket stopt na de 3 maanden gratis automatisch weer, zodat je er verder geen gedoe aan hebt. Welk zenderpakket lijkt je leuk? 🙂 

KefPef
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Klopt @Lycke Ziggo  ik ben zeer blij dat het nu opgelost is.

 

Bedankt voor je aanbod, echter denk ik niet dat ik nog meer zenders nodig heb. 

Ik ben zeer tevreden over het huidige aanbod.

Eigenlijk zou ik het zeer op prijs stellen als jullie een Next box zouden opsturen, tenslotte is het hier allemaal mee begonnen. Mijn mediabox XL is zo traag dat het af en toe gewoon vervelend is. Ik denk dat dit mij vele malen gelukkiger maakt dan een extra zenderpakket.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Snap ik, maar je hebt een Complete abonnement, en hierbij leveren we niet de Connectbox. Daarbij hebben we nu net juist alles gedaan om alles weer terug te brengen naar hoe het was, met de korting. Dus de Mediabox Next kan ik je helaas echt niet aanbieden. 

KefPef
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat blijf ik vreemd vinden. Toen ik deze zomer de Next box wilde bestellen was het geen probleem en nu wel. Echter is mijn abonnement niet veranderd, of ik hier nu wel korting op krijg of niet.

Vrij vervelend dat ziggo haar klanten nu verplicht een hoger abonnement te nemen om diezelfde Next box te kunnen ontvangen.

 

Jammer dat we er op dit punt niet uitkomen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic