Vraag
Reacties
Oplossing
richard5254
Level 2

Geen HBO max meer sinds december

Al sinds 12 december geen HBO max

Er staat bij mijn abonnement dat deze actief is maar onder de streaming dienst staat er niets.
Dit is een gratis HBO max abonnement voor een jaar.

Ik heb al twee keer gebeld met Ziggo voor een oplossing maar nog steeds geen HBO

Vind het niet kunnen dat ik al meer dan een week geen HBO heb en dat er nog steeds geen oplossing is

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

ik heb HBO opnieuw toegevoegd aan je abonnement. De kortingsregel stond er nog in, dus je gaat hier uiteraard niet maandelijks voor betalen. Het kan zijn dat de bevestiging die je ontvangt per e-mail dit wel aangeeft, maar dat mag je dus negeren. De kortingsregel zorgt er automatisch voor dat het niet wordt gefactureerd @richard5254 

 

Je kan een uurtje na dit bericht het volgende doen:

1. Inloggen op Mijn Ziggo

2. Klikken op 'Producten'

3. Je gaat naar 'Streamingdiensten beheren'

4. Je kan HBO activeren.

 

Mijn advies is om dit te doen op een laptop of computer.

 

Laat je mij weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

57 Reacties 57
Meldingen
Aan Uit
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Dag @richard5254 - wat zuur dat je ondanks 2 keer telefonisch contact nog geen stap verder bent.

 

Het probleem wat je aankaart lijkt op een openstaand issue waar we momenteel mee te kampen hebben, maar om dit zeker te weten wil ik wel wat zaken voor je checken en uitsluiten.

Zou je je Community profiel willen aanvullen met je postcode en huisnummer zodat ik alles inzichtelijk heb en aan de slag kan voor je?

 

Ik hoor het graag wanneer dit gelukt is, dankjewel alvast.

0 Kudos
richard5254
Level 2
Topicstarter

dank voor je bericht Welmoed

 

 

** Moderator: bericht gewijzigd in verband met privacy ** 

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

bedankt voor het delen van je gegevens @richard5254, ik heb alles kunnen checken voor je.

 

HBO staat zowel in mijn systeem actief onder je klantnummer als in je Mijn Ziggo overzicht. Zo op het eerste oog ziet het er dus goed uit.

Ik ga HBO nu verwijderen uit je abonnement. Zodra dit voltooid is, zet ik HBO er opnieuw in.

 

Ik laat het je weten via dit topic zodra dit rond is. Hierna kan je namelijk opnieuw proberen om HBO te activeren via Mijn Ziggo.

 

0 Kudos
richard5254
Level 2
Topicstarter

dank je, ik wacht je bericht af 😊

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

ik heb HBO opnieuw toegevoegd aan je abonnement. De kortingsregel stond er nog in, dus je gaat hier uiteraard niet maandelijks voor betalen. Het kan zijn dat de bevestiging die je ontvangt per e-mail dit wel aangeeft, maar dat mag je dus negeren. De kortingsregel zorgt er automatisch voor dat het niet wordt gefactureerd @richard5254 

 

Je kan een uurtje na dit bericht het volgende doen:

1. Inloggen op Mijn Ziggo

2. Klikken op 'Producten'

3. Je gaat naar 'Streamingdiensten beheren'

4. Je kan HBO activeren.

 

Mijn advies is om dit te doen op een laptop of computer.

 

Laat je mij weten of het gelukt is? 

richard5254
Level 2
Topicstarter

Ja het is gelukt, dank je voor je hulp !

groet Richard

Kees koolwijk
Level 1

Hi Welmoed, 

 

Ik heb sinds 26 december ook last van hetzelfde probleem. Ik heb HBO max gekozen als streamingsdienst en deze staat nog actief op mn factuur. 

zou je mij kunnen helpen om dit op te lossen?

 


Have a nice day,

 

kees

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

flink balen dat je dit probleem ook hebt Kees!

Ik heb HBO voor je opgezegd. Hier krijg je een e-mail van ter bevestiging.

Over een aantal uren ga ik HBO opnieuw toevoegen. Dit krijg je ook bevestigd per mail.

Let niet op eventuele kosten die je te zien krijgt - immers heb je recht op de gratis variant.

De kortingsregel blijft namelijk wél gewoon actief.

 

Je hoort straks van mij @Kees koolwijk 

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

zou je naar je Mijn Ziggo account willen gaan en kunnen drukken op onderstaand: 

 

HBO zou bij jou ook weer moeten werken ondertussen.


Laat je het mij even weten @Kees koolwijk 

0 Kudos
Kees koolwijk
Level 1

Ha Welmoed,

 

Dank voor je hulp! Het werkt weer!

 

Een fijne jaarwisseling gewenst!

ChristianB
Level 1

Dag Welmoed,

 

Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb als Richard en Kees (sinds 2 dagen). Actief HBO abonnement in Mijn Ziggo account, maar actieve account bij HBO. Kan je hetzelfde trucje voor mij gebruiken? Hierbij het screenshot zoals ik het zie, maar vervolgens valt er niets te beheren.

Bij voorbaat dank voor je hulp.

 

Christian

Schermafbeelding 2024-12-30 om 20.46.42.png

 

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @ChristianB, welkom op de Ziggo Community! 😄

Ik heb HBO uit je pakket gehaald en direct opnieuw toegevoegd. Log na 10:00 in op Mijn Ziggo. Je krijgt nu opnieuw de mogelijkheid om HBO te activeren. Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag. 😄

0 Kudos
ChristianB
Level 1

het is gelukt, bedankt voor je hulp!

esther123
Level 2

Ik heb helaas ook al een aantal weken geen HBO MAX meer. Meerdere malen gebeld met de klantenservice maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd en iedere keer beloven ze dat het wordt opgepakt. Helaas werkt het nog steeds niet. Hopelijk kunt u mij verder helpen! Alvast bedankt

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @esther123 , Zuur dat je al zo lang geen HBO Max meer hebt! Ik zie inderdaad veel recent contact; ik zie ook dat vandaag een collega HBO Max (ik neem aan tijdelijk) uit je abonnement heeft gehaald. Kun je aangeven wat er precies is besproken? Ik vermoed dat ook bij jou de workaround toegepast gaat worden waarbij HBO Max opnieuw erin zetten het probleem gaat verhelpen, maar ik wil voorkomen dat ik in het vaarwater van mijn collega ga handelen 🙂

0 Kudos
esther123
Level 2

Klopt Alex! Vanmorgen weer gebeld en die collega heeft het "oude" abonnement eruit gehaald en zou het opnieuw toevoegen, maar toen ik in de wacht stond werd opeens de verbinding verbroken. Daarna weer teruggebeld, die collega gaf aan dat ze een activatielink zou sturen om het weer te activeren (zou ik binnen 4 uur in mijn mail moeten hebben zei ze), maar deze heb ik ook niet ontvangen. 


Nog even goed om te vermelden, het gaat om de gratis versie van HBO Max (12 maanden).

Hopelijk kun je mij verder helpen Alex, bedankt alvast!

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Helder, dan gaan we ervoor 🙂 Ik heb HBO Max er zojuist opnieuw ingezet. Schrik niet als je in de bevestiging de betaalde versie ziet; de kortingsregel die ervoor zorgt dat het gratis is, is namelijk actief gebleven. Nadat deze bestelling is doorgelopen is het helaas nodig om het eenmalig opnieuw te activeren via Mijn Ziggo > Producten > Mijn Televisie Beheren > Diensten Beheren.

0 Kudos
esther123
Level 2

Yes, hij doet het weer! Echt heel fijn, dankjewel voor je hulp Alex en een goed weekend!

Colinn
Level 1

Hoi

wij hebben hetzelfde, geen hbo terwijl het wel zou moeten. Graag dit verhelpen, alvast bedankt 

 

0 Kudos