Al sinds 12 december geen HBO max
Er staat bij mijn abonnement dat deze actief is maar onder de streaming dienst staat er niets.
Dit is een gratis HBO max abonnement voor een jaar.
Ik heb al twee keer gebeld met Ziggo voor een oplossing maar nog steeds geen HBO
Vind het niet kunnen dat ik al meer dan een week geen HBO heb en dat er nog steeds geen oplossing is
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het mag inderdaad wel worden stopgezet. We nemen het dan wel weer af als het weer werkt. Bedankt!
Begrijpelijk! Ik heb HBO voor je opgezegd en hier ontvang je binnen 24 uur een bevestiging van per e-mail.
Een fijne zondag @DRCCD
hoi, ik heb ook al 4 weken geen hbo meer, contact met ziggo men hbo zelf gehad maar geen oplossing. laat het nou aub gewoon werken ik ben al 10 euro kwijt voor niets. graag oude abo verwijderen en opnieuw toevoegen. zou al voor het weekend zijn verholpen maar nu maar zo proberen.
peter
wat zou het fijn zijn als het weer gwoon snel werkt
Enorm waardeloos dat je geen gebruik kunt maken van HBO Max. Ik zie dat je een eigen topic hebt aangemaakt. Zojuist heb ik daar een reactie geplaatst.
Ook wij hebben sinds eind december plotseling geen HBOmax meer Storingsdienst meerdere keren gebeld en meerdere keren gechat maar geen oplossing Om gestoord van te worden Storingsdienst geeft aan dat ze helaas niets kunnen doen ?? Waar kan ik een klacht indienen wij vinden dit te gek voor woorden 👊 of….. is er wel een oplossing die werkt ??
Dag @Ari Karsten - logisch dat je er behoorlijk gefrustreerd van raakt, zeker als je al meermaals contact hebt opgenomen. Als ik naar je Mijn Ziggo account ga, klik op [Producten] en hierna naar [Streamingdiensten beheren] ga zie ik onderstaand overzicht:
Wat gebeurd er als je op de laatste HBO Max variant klikt en kiest voor account activeren?
Hi Welmoed,
Ik heb sindskort vermoedelijk hetzelfde probleem als de meesten hier. Zou u willen proberen om voor mij het abonnement ook opnieuw toe te voegen?
Ik hoor het graag!
Mvg Jorn
Zeker wil ik proberen of deze oplossing ook voor jou werkt @Jorn1! Hopelijk kunnen we dit ook voor jou oplossen door HBO Max op te zeggen en opnieuw toe te voegen. Bij deze heb ik HBO Max eerst voor je stopgezet. Hier zul je nog een bevestiging van krijgen per e-mail, dus schrik hier niet van. Zodra het mogelijk is om HBO Max weer toe te voegen, dan maak ik dit in orde. De bestaande korting blijft ongewijzigd. Je ontvangt dan een nieuwe bevestiging dat HBO Max is toegevoegd + nog een e-mail om HBO Max opnieuw te activeren in Mijn Ziggo. Ik hoor dan graag of je weer gebruik kan maken van HBO Max.
Goedemiddag,
Ook ik zit waarschijnlijk in dit scenario. Dus ook een melding "Nog niet geactiveerd, maak accountgegevens aan". Met account beheren, en vervolgens een aantal automatische handelingen/activatieschermen/cookievensters, kom ik uit bij de melding van HBO MAX "Het lijkt erop dat je accountgegevens niet helemaal kloppen of dat je geen toegang hebt tot HBO Max via deze provider. Probeer het opnieuw of neem contact op met je provider voor meer informatie."
Dit gebeurt vanuit meerdere browsers en apparaten.
Hoe is dit in mijn account te corrigeren zodat HBO Max beschikbaar wordt?
Het heeft er alle schijn van dat ook jij geraakt bent door het issue. Enorm frustrerend dat je al geruime tijd geen gebruik kunt maken van HBO Max. Ik ga nu eerst HBO Max verwijderen en op een later moment weer voor jou bestellen. Je hoort van me zodra je een poging tot activeren mag ondernemen.
Hi Cecilia,
HBO max werkt weer! Dank voor je hulp.
Zojuist heb ik HBO Max besteld. Het duurt even voordat de bestelling volledig is afgerond. Wil je vanavond deze stappen uitvoeren in een browser op laptop of pc? Op een tablet of smartphone komt het namelijk geregeld voor dat het niet lukt. Houd je ons op de hoogte?
Hi Vincent, dit heeft gewerkt. Bedankt!
Echt van alles geprobeerd alle mogelijkheden onderzocht maar nog steeds geen HBO het wordt wel heel erg ongemakkelijk zo Wanneer gaat ziggo hier iets aan doen Gratis hbo vervalt tot sigaar uit eigen doos 😰
Ai, dat is echt een flinke tegenvaller. Ik zie dat HBO Max nog niet is verwijderd en opnieuw is toegevoegd. Die handeling ga ik nu wel verrichten, aangezien ik vertrouwen heb in een goede afloop.
Eerst voer ik dus HBO Max af, waar je een bevestiging van krijgt. Later ontvang je een bestelbevestiging van de toevoeging. Ik geef vanzelf een gil wanneer en hoe je HBO Max kunt activeren.
De bestelling voor HBO Max heb ik zojuist uitgevoerd. Aangezien de order eerst nog even verwerkt moet worden, mag je vanavond pas een activatiepoging ondernemen. Doe dit in een browser op een laptop of pc en volg deze stappen. Laat je ons weten of je het aan de praat hebt kunnen krijgen?
Heb het geprobeerd en het werkt Dank je wel Vincent voor al je moeite Het duurde ff en heeft heel veel bzt gekost maar eindelijk werkt het en het resultaat telt Nogmaals dank je wel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.