Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je van Ziggo geen bevestiging gekregen dat je nog een nieuw modem zou krijgen en de oude moet vervangen, meestal krijg je daar bericht over via mail, of post. Zou kunnen dat dit nog aankomt, maar morgen komt een medewerker dit topic in en zal kijken in de gegevens. Ik ben een klant die een klant probeert te helpen, maar kan dit topic wel onder Ziggo Medewerkers aandacht brengen.
Ik zal hem wel even aan melden bij de medewerkers van Ziggo vermeld even volgende dan.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dan kan een Moderator je met je gegevens en dit topic aan de slag..
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat voor modem heb je ontvangen als ik vragen mag, kan je daar foto van plaatsen
De Gigabit Modems zijn de Arris Connect Box Giga met wifi de TG3492 werkend met de Smart Wifi Pods van Ziggo
Of de Ubee1318ZG Modem zonder wifi maar werkend met de TP-Link Deco's M4
Hi Dave,
Dit is de oude die ik heb van mijn vorige pakket. Heb dus mijn internet pakket veranderd naar giga in de veronderstelling dat ik ook n ander (giga) modem kreeg.
Heb je van Ziggo geen bevestiging gekregen dat je nog een nieuw modem zou krijgen en de oude moet vervangen, meestal krijg je daar bericht over via mail, of post. Zou kunnen dat dit nog aankomt, maar morgen komt een medewerker dit topic in en zal kijken in de gegevens. Ik ben een klant die een klant probeert te helpen, maar kan dit topic wel onder Ziggo Medewerkers aandacht brengen.
Ik zal hem wel even aan melden bij de medewerkers van Ziggo vermeld even volgende dan.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dan kan een Moderator je met je gegevens en dit topic aan de slag..
Heb wel n bevestiging voor nieuwe modem en installatiepakket en oude modem inleveren.
Heb inmiddels mijn profiel bijgewerkt en n bericht ontvangen van ziggo medewerker dat deze melding intern wordt doorgezet.
Thx en N fijne avond.
Super dan zal ik de melding even ongedaan maken, dank je voor je terugkoppeling. En veel plezier met GigaNet, wij moeten in Langedijk nog even geduld hebben 😊
Thx Dave,
Een expert als jij zal zeker n oplossing hebben😉
Ik kan alleen melding maken voor de Medewerkers van Ziggo die lezen dit topic een voorverslag en dan pakken zei hem op, ik neem het werk uit handen, alleen ik ben klant die klant helpt, ik kan niet in systemen waar Ziggo medewerkers wel in kunnen. Daarom meld ik een bericht en is voor hun profiel gegevens van belang, dan kunnen ze sneller een topic oppakken, elke topic is weer tijd winst. Dat doe ik als Klant Super Expert zo werk ik. Ik kan niet voor mijn mede Super Expert's praten. Ieder doet het anders.
Goedemorgen @Remy01 en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart op dit forum! Je hoort bij het afsluiten van Internet Giga inderdaad een ander modem te ontvangen. Inmiddels zie ik dat je hierover al contact hebt gehad met een collega van de klantenservice. Er is al een Giga Connectbox naar jou onderweg. Laat je onder dit topic weten wat je bevindingen zijn met dit modem?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.