1
Vraag
2
Reacties
Remy01

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen Giga Connectbox ontvangen bij afsluiten Internet Giga

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Heb je van Ziggo geen bevestiging gekregen dat je nog een nieuw modem zou krijgen en de oude moet vervangen, meestal krijg je daar bericht over via mail, of post. Zou kunnen dat dit nog aankomt, maar morgen komt een medewerker dit topic in en zal kijken in de gegevens. Ik ben een klant die een klant probeert te helpen, maar kan dit topic wel onder Ziggo Medewerkers aandacht brengen.

 

Ik zal hem wel even aan melden bij de medewerkers van Ziggo vermeld even volgende dan.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je met je gegevens en dit topic aan de slag..

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Wat voor modem heb je ontvangen als ik vragen mag, kan je daar foto van plaatsen

 

De Gigabit Modems zijn de Arris Connect Box Giga met wifi de TG3492 werkend met de Smart Wifi Pods van Ziggo

 

Of de Ubee1318ZG Modem zonder wifi maar werkend met de TP-Link Deco's M4

Remy01
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

20211025_213538.jpg

 Hi Dave,

Dit is de oude die ik heb van mijn vorige pakket. Heb dus mijn internet pakket veranderd naar giga in de veronderstelling dat ik ook n ander (giga) modem kreeg.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Heb je van Ziggo geen bevestiging gekregen dat je nog een nieuw modem zou krijgen en de oude moet vervangen, meestal krijg je daar bericht over via mail, of post. Zou kunnen dat dit nog aankomt, maar morgen komt een medewerker dit topic in en zal kijken in de gegevens. Ik ben een klant die een klant probeert te helpen, maar kan dit topic wel onder Ziggo Medewerkers aandacht brengen.

 

Ik zal hem wel even aan melden bij de medewerkers van Ziggo vermeld even volgende dan.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je met je gegevens en dit topic aan de slag..

Remy01
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb wel n bevestiging voor nieuwe modem en installatiepakket en oude modem inleveren.

Heb inmiddels mijn profiel bijgewerkt en n bericht ontvangen van ziggo medewerker dat deze melding intern wordt doorgezet.

Thx en N fijne avond.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Super dan zal ik de melding even ongedaan maken, dank je voor je terugkoppeling. En veel plezier met GigaNet, wij moeten in Langedijk nog even geduld hebben 😊

Remy01
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Thx Dave,

Een expert als jij zal zeker n oplossing hebben😉

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik kan alleen melding maken voor de Medewerkers van Ziggo die lezen dit topic een voorverslag en dan pakken zei hem op, ik neem het werk uit handen, alleen ik ben klant die klant helpt, ik kan niet in systemen waar Ziggo medewerkers wel in kunnen. Daarom meld ik een bericht en is voor hun profiel gegevens van belang, dan kunnen ze sneller een topic oppakken, elke topic is weer tijd winst. Dat doe ik als Klant Super Expert zo werk ik. Ik kan niet voor mijn mede Super Expert's praten. Ieder doet het anders.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19163Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemorgen @Remy01 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart op dit forum! Je hoort bij het afsluiten van Internet Giga inderdaad een ander modem te ontvangen. Inmiddels zie ik dat je hierover al contact hebt gehad met een collega van de klantenservice. Er is al een Giga Connectbox naar jou onderweg. Laat je onder dit topic weten wat je bevindingen zijn met dit modem?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic