1
Vraag
2
Reacties
Vipe1995

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebruik maken van Sprintweken

Hallo Forum leden,

 

Mijn vriendin en ik zijn nu sinds 2 maart (toen is het allemaal aangesloten) klant bij Ziggo. Nu zagen wij dit weekend dat de sprintweken zijn begonnen en wij hier net hebben naast gegrepen. Hebben wij nog kans om alsnog hiervan gebruik te maken? Aangezien we nog maar zo kort klant zijn.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Vipe1995, welkom op de Community en ook nog welkom bij Ziggo! 

 

Ik kan mij voorstellen dat je benieuwd bent naar de mogelijkheden, nu dat je net naast de Ziggo Sprinters hebt gegrepen. Helemaal niet gek om dan nog even te informeren naar wat de mogelijkheden precies zijn. Ik kijk en denk dan ook graag met je mee :-).

 

De situatie zit een beetje zo. Je maakt nu gebruik van 6 maanden korting, waardoor je de eerste 6 maanden € 39,95 betaald met daarbij ook de eenmalige kosten gratis. Omdat je hier al gebruik van maakt, is het niet meer mogelijk om te wisselen naar de Ziggo Sprinters, sorry. De mooie korting die je nu hebt blijft uiteraard wel gewoon geldig tot deze na 6 maanden verloopt. 

 

Sorry dat ik hierin niet meer voor je kan betekenen. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen kijken wat er nog mogelijk is.

Vipe1995
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kreeg vanochtend na 52 minuten in de wacht te hebben gezeten een enorm geïrriteerde en botte meneer aan de telefoon die in 10 seconden vertelde dat ik als ik gebruik wil maken alles moet terug sturen en dan opnieuw een abonnement moet nemen. (Andere collega’s van andere afdelingen vertelden anders). 

Kan het echt niet anders? Want na deze ervaring zitten we er zelfs aan te denken om op te zeggen en dan zelfs naar een andere provider te stappen.. als het zo moet. 

Misschien moet ik zelf ook wat meer haar op de tanden krijgen en tijdens het gesprek hierop in gaan, maar wil het toch eerst zo proberen

Vipe1995
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hopen dat dit voor een oplossing kan zorgen

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Vipe1995, welkom op de Community en ook nog welkom bij Ziggo! 

 

Ik kan mij voorstellen dat je benieuwd bent naar de mogelijkheden, nu dat je net naast de Ziggo Sprinters hebt gegrepen. Helemaal niet gek om dan nog even te informeren naar wat de mogelijkheden precies zijn. Ik kijk en denk dan ook graag met je mee :-).

 

De situatie zit een beetje zo. Je maakt nu gebruik van 6 maanden korting, waardoor je de eerste 6 maanden € 39,95 betaald met daarbij ook de eenmalige kosten gratis. Omdat je hier al gebruik van maakt, is het niet meer mogelijk om te wisselen naar de Ziggo Sprinters, sorry. De mooie korting die je nu hebt blijft uiteraard wel gewoon geldig tot deze na 6 maanden verloopt. 

 

Sorry dat ik hierin niet meer voor je kan betekenen. 

olem-67

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

We hebben precies hetzelfde op 4 maart ons abonnement aangesloten al hebben wij  de aanbieding 6 maanden voor €29,95 ,-

Zelfde antwoord ,kunnen uiteraard weer eens niks voor ons betekenen maar wordt wel gezegd bel eens met de afdeling opzeggingen die kunnen uw abonnement omzetten .

Ergste is ook nog eens dat de overstap ook niet goed is gegaan en daarom ook nog extra kosten.

Ik vind het antwoord : U heeft nu een mooie korting ,tuurlijk niet als je net hebt aangevraagd en de korting is ineens 50% voor een jaar dan is onze korting ineens niet zo leuk meer.

Toch raar dat klanten die in  maart zijn aangesloten nu geen gebruik mogen maken van deze actie.Ik vind dit zeer klantonvriendelijk .

Als we nu al een paar maanden klant waren maar we waren nog niet eens aangesloten toen deze actie startte .

 

Wij gaan zeker weer overstappen zodra het mogelijk is . Als ze tegen mij hadden gezegd dat ik alles maar weer op moest sturen had ik dit heel graag gedaan ,(aangezien ik door Ziggo ook nog een KPN abonnement heb)

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @olem-67

Logisch dat de frustraties hoog oplopen wanneer de overstap niet goed verloopt en je vervolgens ook nog eens niet de gewenste korting krijgt.

Ik zie dat je vandaag nog contact met ons hebt gehad hierover en verwacht dan ook dat alles nu is opgelost..
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het uiteraard graag.

olem-67

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is opgelost ...Niet helemaal wat we graag wilden maar het is goed zo.

Blijf het jammer vinden van de 50% actie ,helemaal omdat je dood wordt gegooid met de sprinterweken reclame. Hopelijk zijn we snel verlost van deze reclame .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic