Zojuist ben ik gebeld door 0768507071 met de mededeling dat ik korting kreeg. Op de vraag of zoiets ook per mail kon, kreeg ik het antwoord dat ik daartoe het gesprek 'moest aangaan'. Ik heb meteen opgehangen en het nummer geblokkeerd (hoewel de beller aan de andere kant wel nog 2x terugbelde).
Bij deze wil ik graag checken of die nummer (uit Breda) bij jullie bekend is en of een eventuele verlengingskorting (voor zover daar echt sprake van is) ook gewoon anders ingericht kan worden dan via dubieuze nummers die ik niet op elke Ziggo-website kan vinden.
Gr,
Janka14389
Opgelost! Ga naar oplossing.
Update: telefoonnummer 0768507071 wordt gebruikt door een van onze partners en is op die manier dus een nummer dat gebruikt wordt door Ziggo om haar klanten te bellen.
Aanvulling: Dit geldt voor de hele reeks 076850707x, waarbij x 0 t/m 7 kan zijn (dus ook 0768507073).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ken het nummer niet en kan ook niets vinden op het internet en op dit forum over dit nummer.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Janka14389!
Goed dat je voorzichtig bent als je het niet helemaal vertrouwd! Ik heb het nummer opgezocht in ons interne systeem en kan deze niet vinden. De pagina waar je echter vandaan komt lijkt legitiem, dus we hebben navraag gedaan over dit nummer. Zodra we meer weten, komen we weer in de lucht!
Wil je nog dat ik ondertussen voor je ga kijken wat ik voor je kan betekenen wat betreft een korting? 🙂 Ik heb niet heel veel mogelijkheden maar kan altijd even met je mee kijken!
**Bericht aangepast met nieuwe informatie**
Meekijken kan altijd! Ik zie in dat geval de mogelijkheden tegemoet. Dank alvast!
Gr,
Janka14389
Je hebt op dit moment in ieder geval nog een contract tot 15 januari 2024. Vanaf die datum kan ik je dan ook aanbieden:
Lijkt dat je iets, @Janka14389 ?
Beste Marije,
In dat geval kies ik graag voor 12 maanden gratis ESPN compleet erbij. Zie de details graag tegemoet!
Dan wachten we nog even tot die datum @Janka14389
Neem je dan 15 of 16 januari contact met ons op?
Goedemorgen allemaal,
Ik kwam vanmorgen bij een "Ziggo?" website uit, op de bel mij terug link geklikt( heb een foto van de site toegevoegd), en werd een uurtje later ook door bovenstaand nummer gebeld ( +31768507071), en vraag me nu eigenlijk af of die website wel echt van Ziggo is?
Met vriendelijke Groet,
Antoine
Hai @Antoine1974
Goed dat je je even in het gesprek mengt en de website ter discussie wil stellen. Maar dan is het voor ons wel handig om te weten om welke website/link het gaat. Kun je die hier eens delen?
Hoi @Jamyla ,
Allereerst bedankt voor je snelle reactie, ik wou dat in eerste instantie al doen maar wist niet of dat toegestaan was, dit is de link:
Yes, zal ik doen!
Bedankt @Antoine1974. We gaan het hier intern doorzetten 🙂
Graag gedaan @Cecilia , dacht al dat het te mooi was om waar te zijn.
Fijn weekend nog!
@Antoine1974 schreef:Goedemorgen allemaal,
Ik kwam vanmorgen bij een "Ziggo?" website uit...
...en vraag me nu eigenlijk af of die website wel echt van Ziggo is?
@Antoine1974 schreef:....dit is de link:
Wij zijn blij met jou (ziggo.nl)
Als ik met de muis over de hier bovenstaande link/url "...Wij zijn blij met jou..." ga, dan verschijnt de volgende url :
https://w w w.ziggo.nl/campagne/bel-mij?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAvJarBhA1EiwAGgZl0Bj38QFbIWcNy2RegzWKWdQQw-0QvsrhYJ4IE2S9BmIgCfgFRfYr0xoCresQAvD_BwE
Opm : Ik heb in mijn voorbeeld hierboven en hieronder, www aangepast naar w w w ( met een spatie er tussen ). Want anders maakt deze website er direct/automatisch een actieve link van, terwijl ik alleen de tekst wil laten zien en alle ( in dit geval onnodige ) opmaak alleen maar afleidt.
Het eerste gedeelte van de url ( het domein ) is "//w w w.ziggo.nl/", welke in principe alleen maar door Ziggo is te gebruiken en dus zal de webpagina van Ziggo zijn.
De code daarachter ( "Cjw...BwE" ) is een id-code, waarmee o.a. kan worden achterhaald via welke link/url de gebruiker bij de webpagina met de korting is uitgekomen.
dit lijkt me idd een actie vanuit ziggo ik heb de link geopend
@Pasi en @MR_CHIP , ik dacht in eerste instantie ook dat het volkomen legitiem was, vandaar dat ik ook de bel me terug knop gebruikte, echter daarna werd ik tot vervelendst toe door het eerder genoemde nummer in deze post gebeld, 0768507071, en niet 1 keer maar meer dan 10 keer in 2 uur, daar ik dit verdacht vond heb ik het nummer eerst op google gezocht en kmaw zodoende hier uit.
@Pasi en @MR_CHIP , ik dacht in eerste instantie ook dat dit een volkomen legitieme link was, en zodoende heb ik ook op de Bel me terug link geklikt, waarna ik netjes mijn nummer heb ingevoerd.
Binnen 2 uur werd ik echter tot vervelendst toe gebeld door het eerder genoemde nummer 0768507071,
toen ik de (meer dan 10!) gemiste oproepen zag besloot ik eerst eens op google dit nummer te controleren en kwam ik bij dit topic uit.
Geen echt telefoontje van ZIggo gekregen dus ik vermoed dat er toch ergens iets niet pluis is.
@Antoine1974 schreef:@Pasi en @MR_CHIP , ik dacht in eerste instantie ook dat dit een volkomen legitieme link was, en zodoende heb ik ook op de Bel me terug link geklikt, waarna ik netjes mijn nummer heb ingevoerd.
Binnen 2 uur werd ik echter tot vervelendst toe gebeld door het eerder genoemde nummer 0768507071,
toen ik de (meer dan 10!) gemiste oproepen zag besloot ik eerst eens op google dit nummer te controleren en kwam ik bij dit topic uit.
Geen echt telefoontje van ZIggo gekregen dus ik vermoed dat er toch ergens iets niet pluis is.
Dus afwachten totdat een Ziggo mod hier langs komt en wat hij/zij hierover kan vertellen.
@Pasi schreef:...Het eerste gedeelte van de url ( het domein ) is "//w w w.ziggo.nl/", welke in principe alleen maar door Ziggo is te gebruiken en dus zal de webpagina van Ziggo zijn...
Maar mocht het telefoon nummer niet van een aan Ziggo gelieerd bedrijf zijn, dan zou Ziggo m.i. in actie moeten komen, want wat gaat er dan fout m.b.t. link/url : w w w.ziggo.nl/campagne........ ?
Nog even excuses voor mijn dubbele reply, ik dacht dat de eerst niet gepost was, maar bleek er later toch te staan. Sorry!
Dag allen.
Na het lezen van de boven geschreven teksten zie ik nog geen duidelijke antwoord van wie is dat telefoon nummer. ( +31768507071)
Ik denk zelf een onafhankelijke bedrijf die voor ziggo bestaande klanten de aflopende contracten wil laten verlengen.
Ben gebeld door ze en een gesprek aangegaan, met de vraag aan mij of ik iets nieuws wil m'n antwoord was ben tevreden met het geen wat ik heb en laat het zo lopen, waarop mij een korting word aangeboden van 3 maanden op het bestaande abonnement als dank voor vaste klant.
Stuur mij maar een mail dan lees ik dat ff door, heb m'n mail binnen met pdf.
Pdf geeft aan een jaar contract met 3 maanden 10€ kortingen en om het af te ronden klik op de link van ziggo mail voor afronden of afwijzen.
Mocht het zo zijn dat dit opzet is van ziggo doe het dan met een bekend nummer, heb zelf niks gedaan met mail want ik wijs het af maar gebruik de link niet, dat het voor mij een vraag teken is, is dit van ziggo zelf, want fake mailtjes zijn zo gestuurd.
Met vriendelijke groet Richard
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.